
Geen meer sonkraginstallasies op asbesdakke nie, 'n reaksie
SAPAC ReporterDeel
Dit is wat jy kan verwag vir die installering van sonkrag op asbes
Voorberei deur: SAPAC Verslaggewer
Artikelklassifikasie: Inligting
Beeld met vergunning van: SAPAC
Kontak SAPAC:
Besoek | Besoek https://sapac.co.za/
📑 Voltooi vorm: Skakel (DRUK HIER) VIR SAPAC
[GOEIE INFORMASIE] SLUIT AAN! https://bit.ly/Sluit aan by SAPAC
Gebiede: Suider-Afrika , Noord-Kaap , Wes-Kaap, Kaapse Wynlande , Vrystaat , Gauteng , Noordwes-provinsie , Limpopo , Mpumalanga , Natal
Het jy geweet dat daar by SAPAC betroubare firmas is wat aan die vereistes voldoen? Om in kontak te kom, voltooi die vorm hierbo. Verder af in die artikel is daar baie meer inligting vir jou.
Verwysingsartikel: Onkunde oor die wet is geen verskoning nie
Subtitel: Verstaan die risiko's, wette en oplossings vir sonkraginstallasies op asbesdakke
Aanhaling van die Citizen-artikel - Aanhaling van die Money Web-artikel
Geen meer sonkrag op asbesdakke nie
(Lees hieronder die artikel deur SAPAC in reaksie op die Citizen)
Die Son-Asbes-Raaisel in Suid-Afrika
In onlangse jare het die druk vir hernubare energie-oplossings geweldige momentum gekry. Een so 'n oplossing is die installering van sonpanele en songeisers. 'n Kritieke bron van kommer ontstaan egter wanneer hierdie installasies op dakke wat asbes bevat, beplan word. Onkunde oor die wet, soos dit blyk, is geen verskoning in hierdie saak nie. SAPAC, die Professionals and Contractors Collective, neem sterk standpunt in teen sonkraginstallasies op asbesdakke, en verwys na wetlike regulasies en die uiterste belangrikheid van openbare gesondheid en veiligheid.
SAPAC staan teen enige tipe sonkraginstallasies op asbesdakke
SAPAC Bedrywighede spreek kommer uit oor huidige tendense deur selfbenoemde sonkraginstalleerders en selfbenoemde loodgietersmaatskappye!
SAPAC, 'n selfregulerende organisasie, is vasberade in sy standpunt teen sonkraginstallasies op dakke met asbes. Hierdie standpunt is gebaseer op wetlike oorwegings en 'n verbintenis tot die beskerming van openbare gesondheid en veiligheid. Die organisasie beklemtoon sy vasberadenheid om druk van installeerders wat die wet verontagsaam, te weerstaan.
Regsraamwerk: Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993
Verstaan die Regulatoriese Landskap: Lees hieronder
Artikel 10 van die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993 speel 'n sentrale rol in hierdie debat. Dit bepaal dat enige persoon wat betrokke is by die ontwerp, vervaardiging, verkoop of verskaffing van artikels vir gebruik by die werk, die veiligheid en gesondheid van diegene wat hierdie artikels gebruik, moet verseker. Dit sluit in voldoening aan voorgeskrewe vereistes.
(2) Enige persoon wat 'n artikel vir gebruik by die werk op of in enige perseel oprig of installeer, moet, sover dit redelikerwys prakties moontlik is, verseker dat niks omtrent die wyse waarop dit opgerig of geïnstalleer word, dit onveilig maak of 'n gesondheidsrisiko skep wanneer dit behoorlik gebruik word nie.
SAPAC se rol in die versekering van nakoming
Hulp aan diegene in nood
SAPAC is toegewy daaraan om individue en entiteite by te staan wat hulself in 'n dilemma bevind rakende sonkraginstallasies op asbesdakke. Dit sluit in om hulle te help om lewensvatbare aksieplanne te ontwerp en hulle te verbind met die Elektriese Goedgekeurde Inspeksie-owerheid. Hierdie owerhede voer wettige inspeksies uit en bied regshulp, die kliënt het dan die opsie om dit dienooreenkomstig te hanteer.
Die botsing met hernubare energiedoelwitte
Die balansering van kommersiële belange met openbare veiligheid
Alhoewel kommersiële belange met SAPAC se standpunt kan bots, beklemtoon die selfregulerende organisasie die langdurige probleem van asbes wat van een punt na 'n ander verskuif word sonder voldoende proaktiewe maatreëls. Dit duur nou al 'n paar jaar aan en moet eindig! Die publiek bly dikwels oningelig oor die werklike gevare van asbesblootstelling. Hierdie aangee van die bal moet stop! Dit het veroorsaak dat die publiek mislei word om nie meer die werklike gevare van asbes te verstaan nie.
Die Dringendheid van die Aanspreek van Asbes
'n Ware openbare gesondheids- en veiligheidskwessie word deur kommersiële stemme soos 'n bal rondgegee.
"Ongeag van voortgesette asbesverwante projekte, bly die probleem 'n werklikheid, met die hoë koste van dakvervanging wat deur "kundiges" bevraagteken word wat beweer dat dit buitensporig is." - SAPAC
In teenstelling met die artikel in die Citizen word beweer dat daar geen werklike voordeel is vir die vervanging van dakwerk nie.
Inteendeel, die vervanging van dakke hou baie voordele in, nie net vir die gesondheid en veiligheid van inwoners nie, maar ook vir die omgewing waarin ons leef. Om die pryse van die vervanging van asbesdakke te verlaag, is daar geldige planne en middele wat gemaak kan word om 'n positiewe verandering teweeg te bring. Dit is SAPAC se sterk opregte oortuiging dat die olifant in die vertrek nie aangespreek wil word nie! Daar is wettige maniere om hierdie probleme op gemeenskapsvlak aan te pak! En hierdie kenners weet dit!
6. Samewerkende oplossings vir asbesverwydering
Gemeenskapsinisiatiewe, Korporatiewe sosiale verantwoordelikheid en Gedeelde Verantwoordelikheid
Om asbeskwessies effektief aan te pak, stel SAPAC voor dat gemeenskappe verenig om lewensvatbare kommersiële oplossings te vind. Gedeelde verantwoordelikhede en kostes tussen belanghebbendes kan die weg baan vir asbesverwyderingsprojekte wat almal betrokke bevoordeel. Dit is nie 'n droom nie. Dit is 'n gebrek aan wil en die najaag van winste.
Soos ons almal weet, word hierdie probleem vererger deur die huidige stand van sake. Dit beïnvloed inherent almal se denkprosesse. Ons konsentreer op risikobestuur as gevolg van die stand van sake, terwyl ons self iets kan en behoort te doen. Maar in lyn en volgens standaarde en genoemde regulasies. Hou op om die bal aan mekaar te gee. SAPAC doen iets daaromtrent!
7. Die Rol van Regskundiges en Kontrakteurs
Sorteer deur verskillende kontrakteurs
Regskundiges moet die diversiteit van kontrakteurs in die veld erken. Daar is diegene wat geaffilieer is met SAPAC, wettige kontrakteurs wat nog nie deel van die kollektief is nie, en onwettige kontrakteurs wat sonder behoorlike inagneming van veiligheidsregulasies werk – 'n kwessie wat SAPAC aktief en aggressief aanspreek.
8. Die perspektief van die regsbedryf
Regslui en kontrakteurs prioritiseer veiligheid
Wettige elektrisiëns en loodgieters prioritiseer veiligheid en nakoming van asbesregulasies. Diegene wat op asbesdakke werk, is dalk onbewus van die risiko's of kies om dit te ignoreer, wat beide kliënte en werkers in gevaar stel.
Maar wag! Dit is noodsaaklik vir alle regslui of kontrakteurs om met SAPAC in verbinding te tree. Indien u vermoed dat u aan asbesdakke werk en nie weet hoe om dit te identifiseer nie, word u aangeraai om professionele leiding te soek of SAPAC te kontak, wat u gratis sal help om met 'n kenner in kontak te kom. Onkunde van die wet is geen verskoning nie en u moet u wetlike aanspreeklikhede in die eerste jaar van u besigheid baie goed ken.
9. Identifisering van Asbes: SAPAC se Riglyne
Bevordering van veilige praktyke
Die identifisering van asbes is van die allergrootste belang. SAPAC bied hul hulp deur individue te verbind met professionele asbesinspekteurs wat kan verseker dat veilige praktyke gevolg word. En dat duur foute, boetes of tronkstraf vermy kan word . Kry die relevante opleiding in regsaanspreeklikheid vir almal in u maatskappy.
Navigeer deur die Son-Asbes-Uitdaging
Die botsing van hernubare energie-ambisies met asbes-kommernisse beklemtoon die behoefte aan 'n gebalanseerde benadering. SAPAC se onwrikbare toewyding aan wetlike nakoming, openbare gesondheid en veiligheid bied leiding in die navigasie van hierdie komplekse landskap. Om die wet te ignoreer is nie 'n opsie nie, en die begrip van die risiko's en regulasies is die sleutel tot die bereiking van beide hernubare energie-doelwitte en 'n veiliger omgewing vir almal.
Laai die Asbesregulasies hier af: [SKAKEL]
R oortredings en strawwe vir die nie-nakoming van die Asbesregulasies [HIER]
Enige persoon wat enige bepaling van regulasie 3 tot en met regulasie 24 oortree of versuim om daaraan te voldoen, is skuldig aan 'n misdryf en by skuldigbevinding aanspreeklik vir 'n boete of gevangenisstraf vir 'n tydperk van hoogstens 12 maande en, in die geval van 'n voortdurende misdryf, vir 'n bykomende boete van R500,00 vir elke dag waarop die misdryf voortduur of vir bykomende gevangenisstraf van een dag vir elke dag waarop die misdryf voortduur: Met dien verstande dat die tydperk van sodanige bykomende gevangenisstraf in geen geval 90 dae mag oorskry nie.
Die weg van 'n dwaas is reg in sy eie oë, maar 'n wyse man luister na raad.
Huidige Datum en Tyd