
Die onuitgesproke kwessies met onwettige sonkrag-"installeerders" in Suid-Afrika
SAPAC ReporterDeel
Die onuitgesproke probleme met "onwettige" installeerders in Suid-Afrika
Voorberei deur: SAPAC Verslaggewer
Klassifikasie: Assessering
Beeld met vergunning van: SAPAC Professionals and Contractors
Kontak SAPAC:
Besoek | Besoek https://sapac.co.za/
📑 Voltooi vorm: Skakel (DRUK HIER) VIR SAPAC
[GOEIE INFORMASIE] SLUIT AAN! https://bit.ly/Sluit aan by SAPAC
Gebiede: Suider-Afrika , Noord-Kaap , Wes-Kaap, Kaapse Wynlande , Vrystaat , Gauteng , Noordwes Provinsie , Limpopo , Mpumalanga , Natal
Het jy geweet dat daar by SAPAC betroubare firmas is wat aan hierdie vereistes voldoen? Om in kontak te kom, voltooi die vorm hierbo. Verder af in die artikel is daar baie meer inligting vir jou.
Suid-Afrikaanse Nuus
Uitvoerende opsomming
Hierdie inligting is om feitelike inligting te verskaf oor die huidige status (soos geïdentifiseer deur SAPAC ) oor die elektriese dissipline in Suid-Afrika wat in die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993 en die Elektriese Installasieregulasies vervat is. 'n Holistiese benadering is gevolg om 'n oorsig van die huidige situasie te bied. En om normatiewe verwysings te verskaf deur 'n risikogebaseerde benadering om feitelike inligting oor die huidige status te verskaf. Waar inligting ontbreek, is die aanhaling van spesifieke SANS-regulasies met betrekking tot die installering van hardeware-komponente.
Inligting oor die stil sonkragkwessie
Die openbare en sakesektor ervaar tans 'n oorvloed onwettige sonkraginstallasiemaatskappye, en ander nie-elektries geregistreerde maatskappye wat nie-voldoenende hulp met betrekking tot sonkraginstallasies bied. Dit blyk uit Open-source intelligence ( OSINT ).
Sonkraginstallasies (omsetters en litiumbatterye) word vinnig 'n gesogte kommoditeit wat deur georganiseerde misdaad en nagtelike operateurs "selfbenoemde kontrakteurs" in alle provinsies in alle groot metropolitaanse gebiede ondersoek word. Die kommoditeit van elektrisiteit in Suid-Afrika is 'n belangrike motiveerder vir die handel in onwettige en bose sakepraktyke agter die skerms.
STROOMBEHEER
Die korrekte beheer van hierdie elektriese hardeware word slegs deur 'n klein persentasie in die elektriese sonkragbedryf beheer. Vervolgens volg hierdie klein persentasie ook die korrekte invoerbeginsels deur die korrekte HS-kodes te gebruik vir die identifisering van beheerde goedgekeurde elektriese hardeware wat tans op die internasionale mark beskikbaar is en wat Suid-Afrika binnekom.
Die - Wie, Wat, Wanneer, Waar en Hoekom?
In lyn met hierdie "assessering" moet daarop gelet word dat daar diegene is wat invoer onder die dekmantel van die invoer van die korrekte elektriese hardeware, maar dit is welbekend dat sekere soortgelyke elektriese hardewareprodukte en -komponente tans ook die mark oorstroom. En dat sekere invoerders verkoop net om aan enigiemand te verkoop. (dws die publiek)
Elektriese Produkte en Elektriese hardeware
Sterker klem op hierdie elektriese sonkragprodukte en elektriese hardeware moet deur die regering en geassosieerde regeringsagentskappe geplaas word (hipotetiese risiko) . En die korrekte invoerders van sonkrag- en elektriese hardeware moet geïdentifiseer word. Strenger afdwinging is 'n vereiste om die veiligheid en gesondheid van die burgers van die land te verseker.
Voorgestelde oplossing
Wanneer 'n invoerder elektriese sonkrag- of elektriese hardeware en gepaardgaande elektriese produkte wil invoer, is die enigste voorsienbare oplossing, behalwe om by die Inkomstediens geregistreer te wees, dat die owerhede vereis dat hierdie invoerders van hierdie elektriese hardeware by die Elektriese Owerheid registreer. Beter beheermaatreëls met betrekking tot die elektriese bedryf moet ingestel word. Hoe gouer hoe beter.
Verantwoordbaarheid
Deur dit te doen, moet hierdie "invoerders" dus ook aanspreeklik gehou word vir aan wie hulle hierdie elektriese en sonkrag-hardeware verkoop. Hulle moet hulle dus verbind tot voldoeningsoudits. Deur 'n sistematiese, onbevooroordeelde proses.
Daar word opgemerk dat kapitalisme in hierdie geval aangevoer kan word, maar die vraag ontstaan oor die erns van hierdie elektriese hardeware in die verkeerde hande. 'n Litiumbattery tree wel op onder die korrekte verkeerde opstellingsomstandighede as 'n inisiasietoestel.
Hipotetiese risikobewustheid
Sekuriteitsagentskappe moet die uitvoerbaarheid daarvan oorweeg. ISO 31000 Die ANSI/ASIS/RIMS Risikobepalingstandaard bied leiding oor die ontwikkeling en instandhouding van 'n behoorlike risikobepalingsprogram.
Denklyne
In hierdie geval is daar twee denkrigtings. Een is die hipotetiese risiko wat hierbo genoem is.
Die ander denkrigting wyk af na wat tans in die Suid-Afrikaanse mark ervaar word , elektriese hardeware, d.w.s. litiumioonbatterye en omsetters, word op 'n onbeheerbare wyse ingevoer. Die meeste word aan nie-elektriese kontrakteurs verkoop. En die doel van hierdie assessering sal hoofsaaklik hierop fokus en nie op laasgenoemde nie, d.w.s. die hipotetiese risiko.
Beheer oor die hernubare energiemark is van die allergrootste belang
Slegs 'n handjievol hoë-end elektriese invoerders en elektriese hardeware verskaffers verkoop aan geregistreerde elektriese kontrakteurs en nie direk aan die publiek of ander nie. Die klem op die magte wat daar is, is om die elektriese verskaffers van die elektriese hardeware bedryf toe te laat om beheer te word op 'n manier wat ooreenstem met die vuurwapenbedryf. Ons verwys na die Wet op Vuurwapenbeheer 60 van 2000 as 'n bloudruk. Vanuit 'n normatiewe administratiewe verwysing sal die beheer natuurlik nie deur 'n staatsorgaan uitgevoer word nie. Maar eerder deur 'n onafhanklike owerheid.
Dit is met die vuurwapenbedryf getoon dat swak administrasie agterstande en frustrasie kan veroorsaak.
Deur egter 'n sistematiese benadering deur 'n internasionaal erkende standaard toe te laat met alle rolspelers wat inisieer en bydrae lewer, is so 'n stelsel nie net haalbaar nie, maar ook werklik haalbaar en denkbaar.
Geregistreerde invoerders sal hul voorraad moet verklaar, kopers wat slegs as elektriese kontrakteurs geregistreer is, sal hierdie voorraad kan koop en beter beheer van bo af sal bydra tot beter beheer van elektriese hardeware, bv. sonkrag- en litiumbatterye.
Redes om hierdie mark so streng te beheer
In die industriële en private sektor floreer baie invoerders onder die dekmantel van die beurtkrag-dilemma waarmee Suid-Afrika te kampe het. Hierdie kwessie het egter 'n mark van bedrog, insluitend wanvoorstelling, oopgemaak wat die ruggraatbedryf van Suid-Afrika ernstig en negatief begin beïnvloed.
Hierdie bedryf is die Elektriese Nywerheid met al sy rolspelers. Van bo af tot by die geregistreerde arbeider bekend as 'n Elconop.
Deel 2 - Konteks
In wese word die elektriese handelsbedryf gekonfronteer met 'n oorvloed probleme, hier is net 'n paar hoërisiko-kwessies om in ag te neem.
1. Invoerders wat aan ongeregistreerde elektriese kontrakteurs (en die publiek) verkoop
2. Persone wat die effek van beurtkrag benut en openbare installasies belowe en met deposito's wegvlug - Siviele sake wat na die owerhede verwys word. Dit lei tot hofsake en siviele regsgedinge.
3. Bedrieglike elektriese sertifikaat van voldoening wat deur nie-elektriese kontrakteurs uitgereik word. Dit veroorsaak dat die publiek die hele elektriese bedryf bevraagteken.
4. Substandaard elektriese sonkrag-hardeware wat geïnstalleer word en die veiligheid van burgers in openbare plekke (besighede en huise) in gevaar stel.
Sommige elektriese hardeware uit China voldoen wel aan internasionale en Suid-Afrikaanse regulasies, maar namaaksels en kopieregskending vind wel binne China plaas.
Feit - Suid-Afrika se invoer van elektriese en elektroniese toerusting uit China was VS$5,99 miljard gedurende 2022, volgens die Verenigde Nasies se COMTRADE-databasis oor internasionale handel.
5. Werkverliese in die werklike elektriese bedryf as gevolg van kwessies soos hierdie, beïnvloed die elektriese handel en die verlies aan vaardighede binne hierdie beroep sal 'n groter verlies vir die bruto BBP van Suid-Afrika wees as die regering nie ingryp nie.
Eerste verdedigingslinie
Deur die bedryf te beheer, kan die regering verseker dat die burgers veilig is en dat hoërisiko-elektriese hardeware op die verdienstelike wyse beheer word. Die eerste verdedigingslinie is natuurlik die regering. Hierdie bedryf moet reggestel word – hoe gouer hoe beter vir die hele Suid-Afrika, insluitend opkomende vakmanne en -vroue wat besig is met hul vakleerlingskappe in die elektriese dissipline.
Nakomingsmonitering
Nuwe voldoeningsmodelle moet toegelaat word om van bo af geïnisieer te word wat afwaarts sal deursyfer om die bedryf as geheel reg te stel.
Effektiewe magte
Die regering, as die eerste verdedigingslinie, behoort as hoofbelanghebbende op te tree om te verseker dat geen persoon behalwe 'n erkende entiteit wat aan bogenoemde vereistes voldoen, toegelaat word om hierdie tipe hardeware te verkoop nie. Laat staan nog om dit in te voer.
Die rede vir hierdie analogie is om te verseker dat die Regering soos verwys in artikel 10 van die Wet op Beroepsgesondheid 85 van 1993, verseker dat die gesondheid en veiligheid van die burgers beter beskerm kan word.
Kyk na die tallose ander sakeondernemings wat nie as elektriese kontrakteurs geregistreer is nie en sonpanele, litiumbatterye en omsetters aan die publiek verkoop. En in baie gevalle installeer hulle hierdie hardeware onwettig en verskaf dan vals voldoeningsertifikate aan 'n niksvermoedende burgerskap.
Die eerste en spesifieke wetlike vereiste wat geraak word, is artikel 10(1) en 10(3) wat bepaal dat geen persoon geregtig is om enigiets te verkoop tensy dit veilig is wanneer dit behoorlik gebruik word en dit voldoen aan die vereistes van die Wet nie .
Die tweede is die nakoming van die toepaslike wetlike regulasie. Spesifiek die Elektriese Installasie Regulasies!
Dit is dus nie die paar voldoenende handelshuise en herverkopers van hierdie elektriese hardeware wat die skuld dra nie. Dit is ook nie die skuld van die elektriese vakmanne nie. Inteendeel, SAPAC tree daagliks in wisselwerking met baie geregistreerde elektriese kontrakteurs. Die kwessie moet aangespreek word, en hierdie kwessie word gesien as 'n vinnig besige burokratiese kwessie in Suid-Afrika .
Deel 3 - Assessering
So wat ons weet, is dat daar invoerders is wat elektriese hardeware soos litiumbatterye en tallose soorte omsetters invoer, en hulle verkoop dan hierdie elektriese hardeware aan die ongeletterde publiek of aan ander dissiplines wat hierdie hardeware gebruik en vals, vals sertifikate van voldoening verskaf en in baie gevalle hardeware op onwettige maniere installeer wat die eindgebruiker in werklike gevaar stel. Moet dit steeds toegelaat word?
Dit beïnvloed die hele elektriese kontrakteringsdissipline op die volgende wyse.
- Prysverlagings vir die installering van hardeware wat dalk namaaksels is of nie, wat weer die werklik relevante elektriese handel ondermyn. Wat in ooreenstemming met die wet en Suid-Afrikaanse standaarde funksioneer.
- Saamstellende faktore op die werklike elektriese handel beïnvloed werkverliese, inkomsteverminderings wat rimpelende maatskaplike faktore op geregistreerde sake-entiteite het wat as bona fide elektriese ambagte opereer.
- Tans is daar reeds gedokumenteerde gevalle waar lewe en ledemate in gevaar gestel is.
Wat doen SAPAC Professionals and Contractors Collective hieraan?
As 'n onafhanklike entiteit, maak SAPAC die speelveld gelyk en bied SAPAC 'n oplossingsgebaseerde uitkomsbenadering aan alle belanghebbendes in die bedryf. Ongeag huidige assosiasie of raadslidmaatskap.
Dit is met die grootste respek dat SAPAC hierdie entiteite as industriële vriende in hul spesifieke bedryfsrolle beskou.
SAPAC pak die kwessies direk aan. Deur oop aktiewe deelname en kommunikasiemetodes met die publiek en met alle relevante ambagte wat verband hou met hul spesifieke dissiplines. Slegs wettig geregistreerde ambagte word toegelaat om deel te neem en belanghebbendes by SAPAC te word.
Op sy beurt bied SAPAC deur sy verskeie robuuste en sterk vennootskappe meetbare en effektiewe oplossings vir elke SAPAC-belanghebbende.
Vrywaring oor hierdie assessering - Opskrif: Die Stille Oorlog teen Onwettige sonkragkontrakteurs in Suid-Afrika
Hierdie assessering is slegs bedoel vir inligtings- en konstruktiewe doeleindes en moet nie as regsadvies beskou word nie.
Die inligting wat in hierdie assessering verskaf word, is gebaseer op die huidige begrip van die wette en regulasies wat die elektriese sonkragbedryf in Suid-Afrika beheer. Hierdie wette en regulasies is egter onderhewig aan verandering, en dit is die leser se verantwoordelikheid om professionele regsadvies in te win vir enige spesifieke vrae of bekommernisse.
Verder is die sienings en menings wat in hierdie artikel uitgespreek word dié van die outeur en weerspieël nie noodwendig die sienings of menings van enige ander individu of organisasie nie.
Die outeur maak geen voorstellings of waarborge, uitdruklik of geïmpliseer, rakende die akkuraatheid, volledigheid of tydigheid van die inligting in hierdie artikel nie. Die outeur aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige foute of weglatings in die inligting, of vir enige skade wat voortspruit uit die gebruik van die inligting nie.
Deur hierdie artikel te lees, erken u dat u hierdie vrywaring gelees en verstaan het.
Bykomende notas:
- Die assessering sluit inligting in oor die gevare van onwettige sonkraginstallasies, maar dit is belangrik om daarop te let dat wettige en behoorlik geïnstalleerde sonkragstelsels veilig en betroubaar kan wees indien dit slegs deur wettig geregistreerde elektriese kontrakteurs geïnstalleer word, en dat die gebruiker 'n oorinspeksie van sodanige installasie deur die erkende goedgekeurde elektriese owerheid vereis.
- Hierdie assessering moedig verbruikers aan om elektriese kontrakteurs te kies wat reeds belanghebbendes van SAPAC (South African Professionals and Contractors Collective) is.
- Die assessering moedig verbruikers aan om die gratis dienste van SAPAC Professionals and Contractors Collective te gebruik. Dit is egter belangrik om daarop te let dat SAPAC nie 'n regeringsagentskap is nie en nie die gesag het om wette of regulasies af te dwing nie. Verbruikers moet altyd enige onwettige aktiwiteite aan die toepaslike owerhede rapporteer. Of indien twyfelagtig, kontak SAPAC vir gratis hulp.
- Verbruikers word op hul beurt aangemoedig om elektriese probleme sonder versuim aan die Goedgekeurde Inspeksie-owerheid te rapporteer! Kontak SAPAC indien u hulp benodig.
Wat jy kan doen!
As jy 'n openbare lid of selfs 'n Regskontrakteur is, of ongetwyfeld soos baie in die verlede probleme ondervind het, kan jy hierdie artikel deel deur hierdie skakel op jou sosiale mediagroep aan te stuur, of jy kan dit aan enigiemand stuur via WhatsApp of Telegram. Hierdie probleme moet gou as later aangespreek word, en as jy iemand ken wat met die boodskap kan help, laat hulle SAPAC kontak by admin@sapac.co.za
Indien u 'n openbare lid is en onseker is wat om te doen, kontak SAPAC Professionals and Contractors.
Verdere Leeswerk :
- Google, SAPAC.co.za Vertroue Maak Saak
- Gids tot Elektriese Sertifikaat van Nakoming
- Inligting vir verhuurders, eiendomsagente en huurders
- Hoe om 'n vals Kode van Gedrag (CoC) te herken
Suid-Afrika Huidige Tyd (SAPAC Tyd) - 24 Uur Formaat