Sonpaneel-stelsels bedrogspul in Suid Afrika

Posted by SAPAC Reporter on

Hoe om hierdie hulpbron te gebruik

For English article press here: ENGLISH

Ons hoop dat hierdie artikels jou help om jou regte as verbruiker te verstaan. Jy kan deur die titels blaai, of blaai volgens opskrif. Jy kan ook die soekfunksie gebruik om inligting per sleutelwoord op te spoor wanneer jy die voorkant van https://sapac.co.za besoek vir 'n selfhelpvideo kyk na hierdie VIDEO

SAPAC is 'n kollektief van geregistreerde professionele persone en kontrakteurs met 'n verskeidenheid vaardighede en geldige registrasies in die konstruksiesfeer. As jy 'n spesifieke vraag het of glo dat jy 'n kundige mening wil bekom, kontak SAPAC en ons span sal jou bystaan ​​met die korrekte inligting.

Sonpaneel en alternatiewe energie hulpbron-Bedrogspul

VERMY SONPANEEL BEDROG

Die byvoeging van sonpanele by jou huis klink dalk na 'n goeie idee. Van laer energierekeninge tot 'n verminderde koolstofvoetspoor, dit is die "groen" ding om te doen. Jy moet egter bepaal of dit die regte besluit vir jou huis en jou begroting is.

Verbruikers wat sonkrag oorweeg, moet tyd neem om die voor- en nadele van sonkrag na te vors, en SAPAC dan versoek om ondersoek in te stel na die maatskappye wat die panele verkoop, installeer en finansier. Moenie onder druk voel om 'n kontrak vir sonpanele te teken nie. Ingeligte mense maak die beste besluite.

Is die Solar-verkoper eerlik?

Baie keer begin die verkoopsproses met 'n ongevraagde oproep by jou deur. Of 'n sosiale media-plasing. Jy word ontmoet deur 'n verkoopspersoon wat persoonlik en kundig voorkom oor die voordele van sonkrag. Hulle is professioneel en opgelei om jou vertroue te verdien. Die meeste huiseienaars word oorreed met beloftes van gratis panele, verminderde koste vir energie en min onderhoud. In die meeste gevalle is groot kommissies aan die orde van die dag en onwetend betaal die verbruiker ook hiervoor. En meestal is hierdie sonkragmaatskappye nie korrek geregistreer nie of voer dalk nie eers so 'n installasie uit nie. Die wet bepaal dat die verbruiker moet verseker dat die persoon wat hulle gebruik, geldig is. Gebruik dus die SAPAC Kontrakteurs kollektief platform.

Onetiese of hoëdruk verkoopstaktieke

Ongelukkig is kragtige, aggressiewe of oneerlike verkoopstaktieke te algemeen in die meeste kontrakterende velde, insluitend sonkragpaneel en alternatiewe kraginstallasies. Bedrieglike maatskappye op sosiale media sal ten alle koste probeer om verkope af te dwing, selfs al is die besonderhede van die installasie nadelig vir die huiseienaar. Daar is baie onderduimse maniere waarop verteenwoordigers kan probeer om verkope te sluit, en sommige is meer voor die hand liggend as ander.

Hou 'n oog op sommige van die volgende tekens dat jy met 'n onderduimse verkoopspersoon te doen het. Hulle mag:

  • Die gebruik van bemarkers op sosiale media met valse beloftes en diepgaande positiewe telefoonoproepe maak en selfs beloftes. Bemarkers ken gewoonlik nie eens die verskil tussen AC/DC-krag nie.
  • Probeer om 'n ooreenkoms sonder 'n kontrak af te dwing.
  • Probeer om 'n transaksie te sluit sonder om jou tyd te gee om jou opsies te oorweeg.
  • Skep van 'n kwotasie en kontrak sonder om ooit jou eiendom te inspekteer. Gebruik Google Earth om vir jou 'n kwotasie te voorsien.
  • Maak hoë beloftes, voorsien onmoontlike lae pryse, gratis sonpanele, of geen voorafkoste nie.
  • Beweer om saam met of 'n verteenwoordiger van 'n elektriese firma te werk.
  • Gebrek aan of onwillig wees om behoorlike maatskappy-identifikasie te verskaf.
  • Kan nie die maatskappy ten toon stel nie, vorm hulle deel van SAPAC?
  • Bied gratis byvoegings soos sonkragbatterye of waarborgprogramme aan.
  • Waarsku jou oor 'n toekomstige toename in nutskoste.
  • Oordryf die waarde van jou stelsel, prys dit ver bo die huidige markwaarde.
  • Noem dat 'n sekere handelsmerk of tegnologie die enigste is wat in jou area beskikbaar of toegelaat word.

As jy onseker is kontak SAPAC dadelik

Gaan maatskapye vooraf deeglik na en deur

Een belangrike praktyk vir alle huisverbeteringsprojekte, insluitend sonkraginstallasies, is om die maatskappye vooraf te ondersoek. Begin deur aanlyn te gaan na https://sapac.co.za as jy onseker is, kontak SAPAC. Terwyl u nagaan vir negatiewe resensies en kommentaar op elke professionele of kontrakteursprofiel op SAPAC, wees op die uitkyk vir klagtes en moontlike opgemerkte oortredings. U sal ook die maatskappy se profiel wil nagaan wat op die SAPAC-platform beskikbaar is.

As jy vermoed dat 'n maatskappy bedrieglik is, kan jy altyd nagaan deur eers in kontak te kom met SAPAC. Die SAPAC-hulpsentrum kan jou adviseer oor die plaaslike sonkragmark en kyk of 'n maatskappy enige ernstige klagtes daarteen het of 'n rekord het van oortredings.

Hoe het ek in 'n kontrak vir sonpanele beland?

Miskien is jy nie heeltemal seker oor sonpanele, omskakelaars en of batterye nie, en wil jy bloot meer inligting hê oor oorskakeling na sonkrag. Pasop. Op hierdie punt van die aanbieding kan die verkoopspersoon terloops voorstel dat jy 'n aansoek indien, net om te sien of jy wel vir sonpanele kwalifiseer of nie. Jy sal 'n iPad of tablet aangebied word om te teken, en aangesê word om nie bekommerd te wees nie, want jy sal afskrifte van alle dokumente per e-pos ontvang.

Gevare van elektroniese ondertekening

Om jou handtekening of voorletters op 'n elektroniese toestel soos 'n iPad, tablet of foon te plaas, kan maklik lyk en kan sekere verbruikers beïndruk. Jou elektroniese handtekening of voorletters kan egter gekopieer en aangebring word op 'n kontrak of ander vorms wat jy nie bedoel het om te onderteken nie.

'n Handtekening op 'n kontraktuele dokument of ander skriftelike ooreenkoms demonstreer dat 'n party die bepalings en voorwaardes van die kontrak gelees het, verstaan ​​en daartoe instem.

Voordat u iets onderteken, dring vooraf aan op 'n papierkopie van elke dokument. Neem tyd om elke dokument te lees. As die bepalings nie sin maak nie, raadpleeg 'n prokureur. Alternatiewelik kontak SAPAC om jou by te staan. Om vas te stel of die maatskappy voldoen aan die nodige vereistes.

Skriftelike toestemming om toegang tot kredietverslae te verkry

Sonkragmaatskappye maak staat op finansiering om sonpanele aan verbruikers beskikbaar te stel. Kredietverslae word verkry om 'n potensiële kliënt se kredietwaardigheid te evalueer. Die verbruiker moet skriftelike toestemming gee dat die sonkragmaatskappy hierdie verslae kan bekom.

As jy nie toegang tot jou krediet profiel wil geen nie, moenie jou E-handtekening op 'n elektroniese toestel verskaf nie. Daardie handtekening kan na 'n kredietversoekvorm gekopieer word. Kredietlêers wat sonder toestemming verkry word, kan 'n skending wees van die verbruiker se regte kragtens die Nasionale Kredietwet 34 van 2005. Hierdie wet bied beskerming aan verbruikers vir die privaatheid en akkuraatheid van hul kredietinligting.

Algemene wanvoorstellings aan die verbruiker

Sonpanele sal gratis wees.

Baie verkopers vertel verbruikers dat sonpanele gratis is. In die meeste gevalle is hulle nie gratis nie; trouens, hulle kan jou R120 000 tot R130 000 of meer kos. En jy kan in 'n 20+ jaar kontrak wees om vir die panele te betaal.

Bure doen dit.

’n Gewilde taktiek wat deur sonkragverkopers gebruik word om geloofwaardigheid te verkry, is om te noem dat jou buurman dieselfde kontrak onderteken het as die een wat aan jou gebied is. Moenie onder druk voel nie. Praat eers met jou buurman en vind uit of die maatskappy bekend is aan SAPAC - South African Professionals and Contractors Collective. Verifieer die maatskappy se naam op die platform en indien hulle nie gelys is nie, versoek SAPAC verifikasie vir veiligheid of alternatiewe wettige instaleerders.

Vier belangrike stappe om jouself teen swendelary te beskerm:

  • Ondersoek of die byvoeging van sonpanele reg is vir jou. Jy wil dalk SAPAC besoek en die maatskappy verifieer.
  • Evalueer die reputasie van sonkragverskaffers - Sonpanele-maatskappye, installeerders en finansieringsmaatskappye. Kan saam met SAPAC geëvalueer word.
  • Raadpleeg verbruikers wat sonpaneelkontrakte aangegaan het. Jy moet weet dat die wet bepaal dat die eienaar verantwoordelik is om te verseker dat die kontrakteur wat hulle gebruik 100% korrek is. As jy nie jou huiswerk gedoen het nie. Dan is daar niks wat gedoen kan word na die tyd nie.
  • Hersien die sonpaneelkontrak. Verstaan ​​die bepalings en finansiële verpligting. Kry antwoorde op jou vrae. Sodra jy onderteken het, kan jy vir 20 jaar of langer aan die ooreenkoms wees.

Wat om positief te vermy!

  • Bemarkers wat Solar bemark en wat aanbevelings vra wat wil hê dat jy hulle moet noem. (Kommissiegebaseerde verwysings)
  • Enige Solar-maatskappy wat sê hulle is groenkaarthouers wat sê hulle mag installeer. Let wel: Die groenkaarthouer het net opleiding ontvang. Sonkraginstalleerders moet ten volle gekwalifiseerde elektrisiëns wees.
  • Om op sosiale media te vra, dws https://www.facebook.com/ kry meer dikwels as nie verwysingskommissie en jy betaal uiteindelik hiervoor moontlik by die verkeerde instansies.
  • Om omsetters, batterye en sonpanele te koop en dan te dink 'n elektrisiën gaan dit vir jou installeer. Daar is maatskappye wat ongereguleerde sonkragkomponente die land inbring wat nie deur SABS goedgekeur is nie. Baie mense verloor op 'n groot manier hier.

DRUK HIER Kontak SAPAC vandag om jou reg by te staan!

 

 


Share this post



← Older Post Newer Post →