Vertroue Maak Saak

Google , SAPAC en dít is wat jy sal vind! Vertroue Maak Saak

Voorberei deur: SAPAC Hoofkantoor
Dokumentnaam: Vertroue, Integriteit

SAPAC Vertroue Maak Saak

Sluit aan by SAPAC - DRUK HIER

Gebiede: Suider-Afrika , Noord-Kaap , Wes-Kaap, Kaapse Wynlande , Vrystaat , Gauteng , Noordwes-provinsie , Limpopo , Mpumalanga , Natal

 

SAPAC Professionals and Contractors Collective

Die Suid-Afrikaanse Professionele en Kontrakteurskollektief (SAPAC) is 'n gediversifiseerde platform slegs vir goedgekeurde regskontrakteurs en professionele persone in Suid-Afrika . SAPAC bied 'n verskeidenheid dienste, insluitend:

- Privaat Tendervoorlegging sonder bevooroordeelde inmenging
- Professionele en kontrakteurontleding voor aanvanklike kontraktering
- Hantering van probleme en klagtes
- Wetlike nakoming en kommersiële en huisgebou-inspeksies
- Plus meer..

Vertroue is die nuwe geldeenheid

Vertroue is die nuwe geldeenheid, maar dit moet in aksie omgesit word en dit is waar SAPAC ingryp! Vertroue het 'n modewoord in die sakewêreld geword. Maar die konsep van vertroue was nog altyd sentraal tot die professionele en konstruksiebedryf. Baie mense het bewus geword dat SAPAC nie jou gemiddelde entiteit is nie, maar 'n skaalbare mededinger wat hervorming binne die bedryf bevorder. Steeds by dieselfde standaarde en konseptuele vereistes van die wet.

Suid-Afrikaanse beleggings in Projekte!

Kliënte in die private en openbare sektor maak groot beleggings in bouprojekte en moet vertrou dat hulle die uitkoms sal kry wat aan hulle belowe is.

Projek Medewerkers

Elke projek behels 'n groot aantal medewerkers, van argitekte tot kwaliteits- en kwantiteitsopmeters. Met die elektriese dissipline as die ruggraat van die bedryf , moet elke belanghebbende van SAPAC vertrou dat werk betyds en volgens die vereiste standaard voltooi sal word, en dat hulle billik beloon sal word na voltooiing.

Die eindgebruikers

En laastens is daar die eindgebruikers van die gebou. Of hulle nou 'n skof werk, die trein neem of saans gaan slaap, lede van die publiek moet vertrou dat die infrastruktuur rondom hulle veilig is en volgens kode is. En hulle moet verstaan ​​dat hulle ook wetlike aanspreeklikheid dra.

Vertroue beïnvloed Prestasie

Ten spyte hiervan word vertroue in konstruksie dikwels beskou as 'n baie ontasbare eienskap, 'n sekondêre uitkoms van goeie projekte – 'n "lekker om te hê", eerder as 'n eienskap wat prestasie direk beïnvloed.

Hierdie SAPAC-doelwit is om te verseker dat vertroue wel bestaan ​​en dat behoorlike kommunikasietegnieke en die toepassing van tegnologie vertroue by belanghebbendes in die bedryf sal teruggee. Op 'n skaalbare en haalbare meetbare wyse!

Vertroue kan as 'n kollektief verbeter word

In 2022 het SAPAC saamgewerk met Sanlam Corporate en relevante inspeksie-owerhede in die bedryf wat konstruksieprofessionele en kontrakteurs in Suid-Afrika hanteer. SAPAC het 'n vraelys onderneem waar openbare deelnemers gevra is om die vlak van vertroue binne hul eie organisasie en tussen medewerkers aan projekte te rangskik. Die studie dui daarop dat besighede en projekspanne nie net vertroue kan meet nie, maar dit aktief kan verbeter. Konstruksiefirmas kan proaktiewe stappe neem om sterker verhoudings te bou, meer seker uitkomste te lewer en uiteindelik hul winsgewendheid te verbeter.

Vertroue in Suid-Afrika

SAPAC Professionals and Contractors Collective word geassosieer met 'n globale entiteit wat globale bedrog monitor. Volgens die Wêreldbank se Ekonomiese Opdatering van Suid-Afrika het Suid-Afrika se BBP-groei teruggekeer na sy tendens voor die pandemie en daar word verwag dat dit met 0,7 persent in 2023 sal toeneem en na verwagting tot 'n gemiddeld van 1,5 persent van 2024 tot 2026 sal styg as gevolg van die geleidelike verslapping van elektrisiteitsvoorsieningsbeperkings. Die versnelling van die implementering van strukturele hervormings sal Suid-Afrika se groeipotensiaal 'n hupstoot gee. Die uitdaging van hoë misdaadsyfers ondermyn die land se ekonomiese dinamiek, met 'n impak wat na raming minstens 10 persent van die BBP elke jaar sal wees.

Vertrou SAPAC-belanghebbendes

SAPAC Professionals and Contractors Collective het, deur samewerking met huidige SAPAC-belanghebbendes, aktief begin om 'n verskil binne die dissiplines te maak. Van die aanvanklike ontstaan ​​tot 2023 lieg die syfers nie. Professionals en kontrakteurs wat SAPAC gebruik op die manier waarop dit veronderstel is om gebruik te word, het 'n verskil gemaak en begin erken word. Dit is nie meer die geval as jy met bedryfsverwysings geassosieer word nie. Dit gaan oor die interne werking van die SAPAC-belanghebbendes self en nog baie meer. Regoor Suid-Afrika is 'n totaal van 4 727 sake-eienaars en privaat individue korrek bygestaan ​​in ooreenstemming met standaarde en wetlike vereistes. Met 'n projeksie om hierdie syfer teen die einde van 2024 te verviervoudig.

SAPAC skakel saam

Organisasies met 'n hoë vlak van vertroue vorm deel van SAPAC se begrip dat vertroue sentraal staan ​​in volhoubaarheid!

In Suid-Afrika is konstruksie een van die grootste bydraers tot die ekonomie. Volgens STATISTA dra die konstruksiebedryf in Suid-Afrika by tot die land se bruto binnelandse produk ( BBP ). In 2022 het die konstruksiesektor ongeveer 107 miljard rand (ongeveer 5,9 miljard Amerikaanse dollar) tot die land se BBP bygedra.

Soos konstruksiepersoneel in ander lande, het Suid-Afrikaners gevoel dat konstruksie grootliks op verhoudings en vertroue gebou is. Dit is dus geen groot geheim dat daar individue en gevolmagtigdes is wat die konstruksiebedryf op 'n baie groot skaal probeer misbruik nie. Dit skep verwarring onder die publiek en die eiendomsmark. SAPAC weerhou hulle dus van 10% kommissiefooie en/of vindersfooi-ooreenkomste! Etiese besigheid moet deur alle belanghebbendes wat deel vorm van die kollektief gedryf word.

Organisasies met baie hoë vlakke van vertroue skakel dus met mekaar deur SAPAC.

'n Algemene onderwerp van bespreking onder konstruksieprofessionele persone is om die balans te vind tussen groei en vertroue binne organisasies. 'n Projekbestuurder by 'n Suid-Afrikaanse elektriese kontrakteur het verduidelik hoe groei hul vertroue binne die organisasie beïnvloed het.

Toe ek by die maatskappy aangesluit het, was daar baie interaksie tussen kontrakteurs en die uitvoerende leierskap, en jy kon verhoudings en bande vorm.”Maar in die laaste sewe of agt jaar, met die geweldige groei wat ons gehad het, is dit natuurlik moeiliker om te verkry.”

Met ander woorde, vertroue – gesmee deur jare se kommunikasie op alle vlakke van die projekspanne – was 'n sleutelbestanddeel van suksesvolle projekte in vorige jare. In meer onlangse jare, met selfbenoemde kontrakteurs wat op die toneel verskyn sonder die verhoudingsgeskiedenis, het dit moeiliker geword om daardie bande te smee. Dit skep hindernisse vir kommunikasie tussen leierskap en ander dele van die werksmag.

Maatskappye met vinnige groei ondervind gewoonlik uitdagings om vertroue regdeur die organisasie te skep en te handhaaf. Soos 'n konstruksiemaatskappy skaal, word die bou van daardie persoon-tot-persoon-verhoudings meer uitdagend. Met meer mense aan 'n projek en spanne versprei oor groter geografiese streke, word samewerking met eweknieë wat jy nog nie eers persoonlik ontmoet het nie, die nuwe normaal. Dit is waarskynlik hoekom slegs een derde van die respondente baie hoë vertroue binne hul organisasie rapporteer en slegs 'n kwart baie hoë samewerking gerapporteer het.

Die projekbestuurder het gevoel dat fokus op die skep van vertroue op streeksvlak hierdie gemeenskaplike uitdaging kan oplos.

Kontrakteurs neem vertroue in die veld op

'n Senior toesighouer van 'n elektriese kontrakteur het die belangrikheid daarvan opgemerk om hierdie vertrouensverhoudings in die veld te bou, want uiteindelik voer die veldspan die werk uit. Dit is die moeite werd om daarop te let dat ons SAPAC kan gebruik om kontak te begin en te begin vanuit 'n algemene konsensus deur persoonlik te vergader en 'n basis van vertroue te bou!

Hy het voortgegaan: “Ek spandeer soveel as moontlik van my tyd daar buite saam met my personeel om hulle die dinge te leer wat ek weet, sodat hulle kan aanhou ontwikkel en leer om die groter prentjie te sien.”

Hy fokus op drie dinge: om een-tot-een tyd saam met werknemers deur te bring, verantwoordelikheid vir die werk te neem, en respek vir ander te hê. Dit is hoe, volgens hom, 'n suksesvolle veldsuperintendent spanne bou en werknemers op die perseel bemagtig.

As voorbeeld het hy beskryf hoe hy [die toesighouer] 'n nuwe werknemer gehelp het wat gesukkel het om in die span in te pas. “Elke vakman het sy eie proses om dinge te doen en dit kan aanpassing verg om die voorkeurmetode te leer. Hierdie werknemer het dit moeilik gevind om die proses te verstaan, so ek het 'n persoonlike gesprek met hulle gehad en op 'n baie informele, gemaklike manier presies verduidelik wat nodig en verwag is.”

“Dit was nie 15 minute daarna nie dat hy nader gekom het en my vir die gesprek bedank het. Hy het gesê dit het hom regtig, regtig gehelp, en dat ek geen idee gehad het watter impak dit op hom gehad het nie.”

Voorbeelde soos hierdie is nie ongewoon nie, veral in Suid-Afrika. Meer as een derde van alle respondente in Suid-Afrika voel dat werknemers in hul organisasie amper altyd bo en behalwe gaan wat van hulle verwag word.

"Organisasies waar werknemers amper altyd bo en behalwe gaan wat van hulle verwag word om ander werknemers te help"

In hierdie bedryf kan dinge enige tyd verkeerd loop. Alhoewel baie foute onvermydelik kan wees, kan spanne beheer hoe hulle reageer. In hierdie scenario glo die toesighouer daaraan om verantwoordelikheid te neem, want wanneer hy dit doen, lei dit daartoe dat sy werknemers hom vertrou.

“Dikwels sê ek vir iemand om iets te doen en dan loop dinge later verkeerd. Iemand sal nader kom en sê: ‘Waarom het daardie man dit gedoen?’ Ek sê net vir hom: ‘Omdat ek hom gesê het om te doen.’ Ek probeer om nooit ’n werknemer te blameer vir iets wat ek gedoen het nie, en dis ’n groot ding in ons bedryf. Dis makliker om iemand anders te blameer as om self die blaam te dra. Wanneer werknemers sien jy blameer hulle, sal hulle alle vertroue in jou verloor.”

Wanneer dit by vertroue op die werksterrein kom, behandel hy die eksterne projekvennote op dieselfde manier as wat hy sy werknemers behandel. Vir hom beteken die bou van vertroue om te doen wat jy sê jy gaan doen en mense met respek te behandel. Uiteindelik kom dit alles terug op die bou van verhoudings.

Bou vertroue, werknemerbehoud en terugkeerbesigheid

Vertroue en verhoudings maak saak. Hierdie verhoudings is hoe die bedryf funksioneer en lei dikwels tot herhaalde werk. Dit is veral waar in Suid-Afrika.

Toe hulle gevra is hoe gereeld hulle met herhalende kliënte werk, het ongeveer 'n derde van alle SAPAC-respondente amper altyd, of meer as 80% van die tyd, gesê. Wanneer ons na Suid-Afrika alleen kyk, het die meerderheid respondente gesê dat hulle amper altyd met herhalende kliënte werk.

Goeie verhoudingsbou gebaseer op kommunikasie tussen die veld en die kantoor beteken 'n meer suksesvolle projek. 'n Gesmede verhouding tussen kontrakteurs en argitekte fasiliteer kommunikasie in daaropvolgende projekte, en 'n geskiedenis van suksesvolle projekte lei tot vertroue en lojaliteit tussen kontrakteurs en hul kliënte, wat lei tot toekomstige vennootskappe.


"Dit help om 'n betroubare SAPAC-professioneel en kontrakteur te wees, aangesien maatskappye wat deur die nag gejaag word nie by SAPAC toegelaat word nie en dat ons onmiddellik deur enigiemand nagegaan kan word!" Dit herstel die lewensvatbaarheid van besigheid!"

Maatstafvertroue in Konstruksie

Vertroue is sentraal tot die konstruksiebedryf, maar histories was dit moeilik om te kwantifiseer. Om te verstaan ​​hoe vertroue geskep word en die uitkomste wat dit kan lewer, is konstruksieprofessionele gevra om die vlakke van vertroue binne hul organisasie en tussen ander maatskappye op 'n projek te beoordeel. 

Die navorsing het die gedrag en KPI's ondersoek wat in organisasies met verskillende vertrouensgraderings gesien word. Alhoewel baie verskillende soorte besighede ondervra is, is die verband tussen vertroue en volgehoue ​​sukses opvallend.

Definisie van vertroue

Vertroue kan gedefinieer word as hoe 'n individu of 'n organisasie ander individue en organisasies in 'n maatskappy of projekspan beskou en daarop staatmaak. Of wat daardie organisasie oor 'n ander organisasie te sê het. 'n Sleutelfaktor wat in die ISO 9001-reeks gebruik word, is kliënteterugvoer. SAPAC het hierdie proses herdefinieer met 'n ingeboude kwaliteitsvoldoeningsproses. Nog 'n rede waarom SAPAC deur hierdie firmas gebruik word.

In besigheid kom vertroue neer op die wete wat jy van ander sal kry, want hul gedrag en uitsette is konsekwent.

Vir konstruksiebesighede word vertroue in twee kontekste ervaar:

Die een is organisatoriese vertroue

Die vlak van vertroue tussen mense binne 'n organisasie, soos tussen kollegas of tussen werknemers en bestuurders. 'n Belangrike faktor wat binne elke organisasie van bo tot onder ontwikkel word.

Die ander is projekvertroue

Die vlak van vertroue tussen twee of meer eksterne organisasies, tipies ervaar tydens 'n konstruksieprojek. Dit is waar die sleutelspelers met mekaar op die perseel, deur elektroniese kommunikasie en tydens en na die beplanningsfases vir elke stap van die projek kommunikeer.

Vertroue is noodsaaklik in konstruksie omdat elke belanghebbende en elke stap van 'n projek staatmaak op die prestasie van ander. Daarom is vertroue noodsaaklik, nie net vanuit 'n praktiese en kommersiële toepassing nie, maar ook vanuit 'n gesondheids- en veiligheidsperspektief.

Dit is dus van kardinale belang om te verseker dat enige gesondheids- en veiligheidspersoon op 'n projek bekwaam, bekwaam en helder van verstand is. Aangesien hierdie belangrike rol die vertroue tussen organisasies kan beïnvloed.

“Vertroue is noodsaaklik. Daarsonder doen jy nie sake met maatskappye nie.”

Kwantifisering van vertroue!

Konstruksieprofessionele persone het die vlak van vertroue binne hul organisasie en tussen ander maatskappye oor 'n projek op 'n skaal van 1–5 (baie laag = 1; baie hoog = 5) gegradeer.

BAIE HOOG

Vertroue strek regdeur die organisasie en oor alle funksies. Vertroue is die kern van die manier waarop hulle werk.

BO-GEMIDDELD

Hierdie firmas mag dalk sakke van sterk vertroue hê, maar individue mag steeds wantrou of agterdogtig teenoor ander voel, selfs onbewustelik. Tot 'n sekere mate moet vertroue steeds verdien word.

GEMIDDELD TOT ONDER GEMIDDELD

Werknemers van hierdie firmas is dalk nie deurgaans vertrouenswaardig nie, en interne groepe kan agterdogtig teenoor ander voel. Individuele werknemers kan ook in hul eie belang optree eerder as tot voordeel van hul organisasie of ander spanlede.

Goed – Maar Nie Goed Genoeg Nie

Gemiddeld het Suid-Afrikaanse konstruksieprofessionele vertroue in hul organisasie as "bogemiddeld" of 'n 4.1 beoordeel. Dit dui daarop dat dit onwaarskynlik is dat mense met lae of geen vertroue werk nie, maar dat vertroue steeds verdien moet word – en dit is onwaarskynlik dat dit tot almal sal strek.

Sukses behaal deur duidelik gedefinieerde doelwitte en verantwoordelikhede

Die hoof van een van die SAPAC-belanghebbendes het gepraat oor vertroue in hul organisasie. Hy definieer vertroue as spanne wat na 'n gemeenskaplike doelwit werk. “Ons stel eenvoudige en reguit strategiese doelwitte wat almal kan aanvaar, wat vertroue en doeltreffendheid skep. Almal is meer effektief en nie gefokus op potensieel teenstrydige persoonlike doelwitte nie.”

'n Gebied waar hierdie firma uitstaan, is die definiëring van individuele rolle en verantwoordelikhede vir spanne. Mense weet waaraan hulle veronderstel is om te werk en hoe hulle persoonlik kan help om die organisasie se doelwitte te bereik.

Deur individuele verantwoordelikhede te definieer, kan werkers hul bydrae tot die geheel duidelik verstaan. Die korrelasie tussen organisatoriese doelwitte en organisatoriese vertroue kan nie oorbeklemtoon word nie. Wanneer elke spanlid 'n ferm beeld van die algehele doelwit en duidelike rigting vir hul deel het, verloop die proses glad.

Die hoof van die firma het daarop gewys dat:

“Wanneer almal na die gemeenskaplike doelwit werk, is hulle meer selfversekerd dat hul skedule en begroting nagekom sal word. Hulle weet watter werk gedoen word en wanneer dit voltooi sal wees.” Die kliënt word op hoogte gebring en die algehele proses en eindresultaat word op ons SAPAC-profiel vasgelê. Indien daar 'n situasie is, stel SAPAC my direk in kennis en ons kan ons eie interne ondersoek doen en herbelyn of hertoewys sodat ons voortdurend ons werknemers se vaardighede ontwikkel en slyp. Hierdie terugvoer is belangrik en help ons oor die algemeen as maatskappy."

Deur persoonlike verantwoordelikheid met organisatoriese doelwitte te kombineer, is projekte minder geneig om hul begroting te oorskry of slagoffer te word van foute wat veroorsaak word deur 'n gebrek aan kommunikasie. Trouens, meer as een derde van die respondente in Suid-Afrika het baie hoë vertroue in die projekskedule gehad, en 29% het soortgelyke hoë vertroue in die projekbegroting gehad. Om die hele span na 'n gemeenskaplike doelwit te laat werk, dra aansienlik by tot suksesvolle projekuitvoering.

Vertrouens- en verhoudingsbou-inisiatiewe dra by tot beter uitkomste en hoër projeksukseskoerse.

Vertroue en Finansiële Prestasie

Die konstruksiebedryf is gebou op verhoudings. Firmas met hoër vertroue het sterker verhoudings en presteer oor die algemeen sterker. Om die hoogste vlak van vertroue te hê, bring drie sleutelvoordele, elk met direkte finansiële voordele.

Hoër vertroue beteken laer werknemeromset!

Een van die grootste uitdagings vir die konstruksiebedryf is die tekort aan geskoolde arbeid, en dit word in byna elke land ervaar. In Suid-Afrika sukkel konstruksiemaatskappye om vir een uit elke drie poste te werf, terwyl 80% van Suid-Afrikaanse algemene kontrakteurs dit moeilik vind om gekwalifiseerde werkers aan te stel.

Met nuwe personeel wat skaars is, is vrywillige personeelomset – wanneer werknemers self kies om die besigheid te verlaat – 'n beduidende probleem. Ervare werkers neem vaardighede en kennis uit die organisasie wanneer hulle vertrek. Boonop word die koste om 'n werknemer te vervang, geraam op een derde van hul jaarlikse salaris. Behoudsyfers het 'n direkte impak op die finansiële prestasie van elke konstruksie-organisasie.

Vertrouensvlakke blyk 'n direkte impak op behoud te hê, aangesien die firmas met die hoogste vertroue die laagste vrywillige omset rapporteer. Omsetkoerse is goed – personeel kies om te bly – by die meerderheid van firmas met die hoogste vertroue (56%), in vergelyking met byna 'n derde van firmas (32%) waar vertroue bogemiddeld is.

Gegewe die koste verbonde aan die werwing van nuwe werknemers, bespaar die firmas met die hoogste vlakke van vertroue jaarliks ​​meer deur bloot nie hul personeel te vervang nie, in vergelyking met wat organisasies met "bogemiddelde" vertroue sal spandeer.

“Met vertroue vermy jy ’n hoë omset van kontrakteurs of werknemers. Jy ontwikkel ’n gesonde omgewing waar hulle wil werk of projekte waaraan hulle wil werk.”

Organisasies met hoër vertroue mis minder skedules en bespaar baie meer.

Om werk betyds te voltooi, beïnvloed die finansiële prestasie van elke konstruksiefirma. Ontbrekende skedules kan lei tot hoër koste vir personeel, toerusting en materiaal – sowel as die verlore geleentheid om ander werk aan te pak. Vertragings kan ook 'n firma se verhoudings en reputasie skade berokken. Vandaar die feit dat die standaard om 'n SAPAC-erkende belanghebber te word so hoog is.

Konstruksiebesighede met die hoogste vlakke van vertroue is die volste vertroue oor die nakoming van hul projekskedules. Trouens, organisasies waar vertroue baie hoog is, is twee keer so vol vertroue as dié waar vertroue "bogemiddeld" is (43% vergeleke met 21%). Dit kan organisasies se sin van die betroubaarheid van hul werknemers weerspieël – en hul sterk verhoudings met ander besighede.

“Wanneer almal na die gemeenskaplike doelwit werk, is hulle meer selfversekerd dat hul skedule en begroting gehaal sal word.”

Firmas met hoër vertroue soos SAPAC-belanghebberfirmas kry meer herhaalde besigheid, wat moontlik bruto marges met miljoene kan verhoog.

Herhalende besigheid is winsgewend. Terugkerende kliënte hou die besigheidspyplyn vol en bied ook beduidende finansiële voordeel bo nuwer onbekende kliënte.

Dit word beraam dat die verkryging van 'n nuwe kliënt 5 tot 25 keer meer kos as om met 'n bestaande een voort te gaan, en navorsing dui daarop dat die verhoging van kliëntretensie met 5% winste met 25% tot 95% kan verhoog8. Weereens rapporteer die firmas met die hoogste vertroue die meeste sukses met die behoud van kliënte.

By firmas waar vertroue baie hoog is, sê die meerderheid respondente (57%) dat meer as vier uit vyf van hul projekte herhaalde besigheid is. Dit is aansienlik hoër as firmas waar vertroue laer is: trouens, hoe laer jou vlak van vertroue, hoe minder kan jy herhaalde besigheid verwag.

Oor die algemeen kan firmas met die hoogste vlak van vertroue 5% meer herhaalde besigheid verwag as dié waar vertroue slegs bogemiddeld is. Dit sou vertaal na bruto marges van 2%–7% hoër: firmas met die hoogste vertroue kan bruto marges van etlike miljoene rande hoër verwag as organisasies van 'n soortgelyke grootte met laer vertroue.

Bedryfsinsigte

Waarom kliëntelojaliteit hoër winste beteken

Die meeste konstruksiemaatskappye ken instinktief die waarde van 'n lojale kliënt. Maar die finansiële opbrengste kan hoër wees as wat jy dink. 'n SAPAC-belanghebbendesfirma het bevind dat 'n toename van 5% in kliëntebehoud 'n winsteverhoging van tussen 25% en 'n verstommende 95% kan lewer. Hoekom is dit so?

Eerstens is die koste om behoue ​​kliënte te bedien laer, want jy het reeds die aanboordproses voltooi. Daar is geen nodigheid om jou tegnologie in lyn te bring, faktureringsprosesse te bevestig en selfs agtergrondtoetse uit te voer nie – wat vooraf administrasiekoste en vertragings verminder. Dit kan 'n beduidende verskil maak aan die winsgewendheid van elke taak en tel oor tyd op.

Die Harvard Business School het 'n lojaliteitsleer uiteengesit wat beskryf hoe kliënte optree soos hulle meer toegewyd raak aan 'n organisasie. Hul gedrag vorder van die onderskrywing van jou dienste en die weerstaan ​​van die benaderings van mededingers tot die betaling van 'n premie om sake met jou te doen.

Kliënte is dikwels bereid om meer te betaal om met 'n maatskappy te werk waarmee hulle vertroud is, eerder as om 'n risiko te neem met 'n nuweling. Net so sal terugkerende kliënte geneig wees om mettertyd meer te koop. Dit hou verband met vertroue: die kliënte weet dat hulle op 'n sekere uitkoms kan staatmaak. Laastens sal terugkerende kliënte waarskynlik jou SAPAC-profiel na ander verwys, wat verdere besigheid aandryf.

Behoud, Betroubaarheid en Herhalende Besigheid

Bogemiddeld kan dikwels hoë vlakke van prestasie beteken, maar in konstruksie is dit nie genoeg om bogemiddeld te wees nie. Deur 'n omgewing te skep waar vertroue op die hoogste moontlike vlak is en deur die ekosisteem van 'n projek strek, kan organisasies drie belangrike voordele verwesenlik: hoër behoud, meer betroubare projekprestasie en meer herhaalde besigheid. Saam kan dit tot miljoene rande in finansiële voordeel bydra.

“Met herhaalde werk ontwikkel jy ’n dieper verhouding. Deur daardie verhouding bou jy selfs meer vertroue en dit maak die werk meer aangenaam.”

Wat kan ek doen?

Jy kan hierdie inligting weer deel of jy kan 'n kortpad na jou rekenaar of selfoon maak.

 

Suid-Afrika Huidige Tyd (SAPAC Tyd) - 24 Uur Formaat

Suid-Afrikaanse Professionele Persone en Kontrakteurs (SAPAC) Tyd

 

DMCA.com Beskermingsstatus