South Africa know your rights against deceptive marketing

Suid-Afrika ken jou regte teen misleidende bemarking

SAPAC Reporter

Misleidende Advertensies: Hoe Suid-Afrikaanse Verbruikers Kan Terugveg

Voorberei deur: SAPAC Verslaggewer
Artikelklassifikasie: Suid-Afrikaanse Verbruikers
Beeld met vergunning van: SAPAC Professionals and Contractors

 

SAPAC Vertroue Maak Saak

Kontak SAPAC:
🌐 Besoek | Besoek https://sapac.co.za/
📑 Voltooi vorm: Skakel (DRUK HIER) VIR SAPAC
[GOEIE INFORMASIE] SLUIT AAN! https://bit.ly/Sluit aan by SAPAC

Gebiede: Suider-Afrika , Noord-Kaap , Wes-Kaap, Kaapse Wynlande , Vrystaat , Gauteng , Noordwes Provinsie ,  Limpopo , Mpumalanga , Natal

Het jy geweet dat daar by SAPAC betroubare firmas is wat aan hierdie vereistes voldoen? Om in kontak te kom, voltooi die vorm hierbo. Verder af in die artikel is daar baie meer inligting vir jou.

Suid-Afrikaanse Nuus

Suid-Afrika het 'n robuuste wetlike raamwerk om verbruikers teen misleidende advertensies te beskerm. Hierdie artikel ondersoek wat misleidende advertensies is, hoe dit gereguleer word, en die hulpbronne wat beskikbaar is as jy dit teëkom.

Verstaan ​​​​Misleidende Advertering

In vandag se mededingende landskap gebruik besighede verskeie taktieke om jou aandag te trek. Die lyn tussen kreatiewe bemarking en misleidende of onbevoegde praktyke kan egter vervaag.

Misleidende advertensies,
ook bekend as valse advertensies, behels die gebruik van verwarrende, misleidende of blatant onware stellings om dienste te bevorder, tot afskrikking van baie verbruikers.

Dit kan wissel van oordrewe bewerings oor 'n besigheid tot vals getuigskrifte en misleidende prystaktieke. Sosiale media in al sy vorme lei daartoe dat baie verbruikers slagoffers word van misleidende bemarkingstaktieke wat dikwels deur WhatsApp- en Telegram-groepe gebruik word, insluitend sosiale media soos Facebook en ander platforms.

Die Suid-Afrikaanse Regulatoriese Landskap

Die Wet op Verbruikersbeskerming (WBV) van 2008 (Wet 71 van 2008) verbied misleidende advertensies deur verkopers wat daarop gemik is om verbruikers te mislei om goedere of dienste te koop. Die Advertensieregulerende Raad (ARB) is verantwoordelik vir die afdwinging van die WBV se advertensieregulasies en die handhawing van die Kode vir Advertensiepraktyk. Hierdie kode verseker dat advertensies feitelik, eerlik, informatief en waaragtig is, en nie verbruikers se gebrek aan kennis uitbuit nie.

Stappe neem teen misleidende advertensies

As jy vermoed dat jy deur 'n advertensie mislei is, is daar verskeie moontlikhede vir jou beskikbaar:

Suid-Afrikaanse Professionele Personeel en Kontrakteurs Kollektief (SAPAC):

SAPAC dien as 'n waardevolle hulpbron vir verbruikers wat gekwalifiseerde professionele persone en kontrakteurs soek. Deur SAPAC se gratis diens te gebruik om professionele persone en kontrakteurs te vind, kan u die risiko verminder om misleidende bewerings van selfverklaarde professionele persone op onbetroubare webwerwe en sosiale mediaplatforms teë te kom.

Verbruikers kan nou ook kwessies binne alle dissiplines aan SAPAC rapporteer en die relevante regsverslae bekom wat deur hul regspraktisyns vereis sal word. Om hul eise vinniger en meer betroubaar te bevorder.

SAPAC monitor en vertoon alle relevante aanlyn-swendelary, insluitend die lys daarvan en monitor onder andere gidse wat kontrakteurs lys, insluitend sosiale mediagroepe.

Wat hierdie "paar" funksies betref, wat nie almal in hierdie artikel genoem word nie. Verbruikers en bemarkers word aangeraai om die Wet op Kubermisdade 19 van 2020 te ondersoek en te bestudeer. Onder die vele wetgewings, regulasies, insluitend SANS-regulasies wat die professionele en kontrakterende dissiplines reguleer.

Onthou: Wanneer jy 'n advertensie teëkom wat te goed lyk om waar te wees, is dit waarskynlik ook so. En wanneer jy die goedkoopste kontrakteur teëkom, sal jy heel waarskynlik probleme ondervind. Indien dit egter wel gebeur, is jy welkom om SAPAC te kontak. Deur jouself te vergewis van jou regte en die beskikbare hulpbronne, kan jy jouself beskerm teen misleidende advertensiepraktyke.

Suid-Afrika Huidige Tyd (SAPAC Tyd) - 24 Uur Formaat

Suid-Afrikaanse Professionele Persone en Kontrakteurs (SAPAC) Tyd

DMCA.com Beskermingsstatus
Agter na voor