SAPAC South African Legal Obligations for Conveyance attorneys PPRA Agents and Home Owners

Suid-Afrikaanse wetlike verpligtinge vir oordragprokureurs, PPRA-agente en huiseienaars

SAPAC Reporter

Suid-Afrikaanse wetlike verpligtinge vir oordragprokureurs, PPRA-agente en huiseienaars

Voorberei deur: SAPAC Verslaggewer
Artikelklassifikasie: U regte soos dit betrekking het op elektriese installasies
Beeld met vergunning van: SAPAC Professionals and Contractors

 

Kontak SAPAC:
🌐 Besoek | Besoek https://sapac.co.za/
📑 Voltooi vorm: Skakel (DRUK HIER) VIR SAPAC
[GOEIE INFORMASIE] SLUIT AAN! https://bit.ly/Sluit aan by SAPAC

Gebiede: Suider-Afrika , Noord-Kaap , Wes-Kaap, Kaapse Wynlande , Vrystaat , Gauteng , Noordwes Provinsie ,  Limpopo , Mpumalanga , Natal

Het jy geweet dat daar by SAPAC betroubare firmas is wat aan hierdie vereistes voldoen? Om in kontak te kom, voltooi die vorm hierbo. Verder af in die artikel is daar baie meer inligting vir jou.

Suid-Afrikaanse Nuus

Elektriese Installasies - Kennisgewing van Wettige Regte vir Verskeie Partye

Dit is om u in te lig oor u wetlike regte en verpligtinge rakende elektriese installasies, met die fokus op die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid nr. 85 van 1993 (WGVB) tesame met die Regulasies vir Elektriese Installasie, 2009 (EIR). Hierdie inligting is relevant vir verskeie partye betrokke by elektriese installasies, insluitend:

- Oordragprokureurs

- Eiendomsfirmas en PPRA-agente (Eiendomsagente)

- Huiseienaarsverenigings, Regspersone, Besigheidseienaars en Huiseienaars

Belangrike punte vir almal om in ag te neem:

Eise en wetgewing

Eise wat verband hou met herstelwerk of skade aan elektriese installasies behels dikwels transaksies. Dit is deur middel van "kommissievergoeding" of transaksies soos sonpaneel- en omsetterinstallasies, elektriese herstelwerk of eiendomsaankope.

Die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993 (OHSAS) en die Regulasies vir Elektriese Installasie (OIV) speel 'n deurslaggewende rol in hierdie situasies. Daarom moet daarop gelet word dat wanneer 'n elektriese kontrakteur weier om 'n elektriese installasie te herstel, hulle 'n voorval erken soos geklassifiseer in artikel 24 van die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993. Wanneer dit gebeur, het u 'n sorgplig teenoor u kliënte om die Goedgekeurde Inspeksie-owerheid te aktiveer. Voordat u regsraad inwin, sonder 'n behoorlike gemagtigde regsverslag.

Verder het 'n elektriese kontrakteur die volste reg om sodanige elektriese installasie onmiddellik aan te meld en om sodanige installasie en alle betrokke partye te "merk". Behoorlike elektriese kontrakteurs pas hierdie sorgplig nougeset toe .

Kontraktuele oorwegings

Indien daar 'n formele kontrak in plek is, oorweeg die wetlike verpligtinge wat in die ooreenkoms uiteengesit word, tesame met die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993 (OHSAS) en die Elektriese Installasieregulasie (OIR). Gee aandag aan oortredingsklousules, tydsraamwerke en kennisgewingsmetodes. Verwys asseblief na Artikel 37 van die (OHSAS).

Verstaan ​​jou aanspreeklikheid as:

- Oordragprokureurs:

Die Regulasies vir Elektriese Installasie (OIV) verbied die oordrag van eiendom sonder 'n sertifikaat van voldoening vir die elektriese installasie en as sodanig bepaal artikel 15(A) van die akteregister:

(1) 'n Oordragbesorger wat 'n akte of ander dokument opstel vir die doeleindes van registrasie of indiening in 'n akteregister, en wat 'n voorgeskrewe sertifikaat op sodanige akte of dokument onderteken, aanvaar kragtens sodanige ondertekening die verantwoordelikheid, in die mate wat deur regulasie vir die doeleindes van hierdie artikel voorgeskryf word, vir die akkuraatheid van daardie feite wat in sodanige akte of dokument genoem word of wat relevant is in verband met die registrasie of indiening daarvan, wat deur regulasie voorgeskryf word.

(2) Die bepalings van subartikel (1) is mutatis mutandis van toepassing op enige persoon behalwe 'n oordragbesorger—

(a) wat deur regulasie voorgeskryf word; of
(b) wat deur enige ander wet gemagtig is om 'n akte of ander dokument voor te berei vir registrasie of indiening in 'n akteregister, en wat ooreenkomstig die regulasies 'n akte of ander dokument vir registrasie of indiening in 'n akteregister voorgestel het.

(3) 'n Registrateur moet, tydens sy ondersoek van 'n akte of ander dokument ooreenkomstig die bepalings van hierdie Wet, aanvaar dat die feite waarna in subartikel (1) verwys word in verband met die registrasie of indiening van 'n akte of ander dokument ten opsigte waarvan 'n sertifikaat waarna in subartikel (1) of (2) verwys word, onderteken is, vir die doeleindes van sodanige ondersoek afdoende bewys is: Met dien verstande dat die voorafgaande bepalings van hierdie subartikel nie afbreuk doen aan die verpligting van 'n registrateur om uitvoering te gee aan enige hofbevel of enige ander kennisgewing wat ingevolge hierdie Wet of enige ander wetlike bepaling in die akteregister aangeteken is, en wat die registrasie of indiening van sodanige akte of ander dokument raak nie.

Dit is van kardinale belang vir oordragprokureurs om vas te stel dat enige voldoeningsertifikaat deur middel van wettige middele verkry is. Vry van bevooroordeelde objektiwiteit en "kommissievergoeding" deur 'n noukeurige naspeurbare proses en dat die elektriese voldoeningsertifikaat ooreenstem met die toepaslike korrekte elektriese kontrakteur.

- 0 -

- Eiendomsbeginsels en hul PPRA-agente (Eiendomsagente)

Die Wet op Eiendomspraktisyns 22 van 2019, ingevolge artikel 67(1) en (67)3 (Hoofstuk 10) - Verbruikersbeskerming.

Artikel 67(1)(2)(3)

(1) 'n Eiendomspraktisyn moet—

(a) nie 'n mandaat aanvaar tensy die verkoper of verhuurder van die eiendom hom of haar van 'n volledig voltooide en getekende verpligte openbaarmaking in die voorgeskrewe vorm voorsien het nie; en
(b) 'n afskrif van die voltooide verpligte openbaarmakingsvorm verskaf aan 'n voornemende koper of huurder wat van voorneme is om 'n aanbod te maak vir die aankoop of huur van 'n eiendom.

(2) Die voltooide verpligte openbaarmakingsvorm wat deur alle relevante partye onderteken is, moet aan enige ooreenkoms vir die verkoop of huur van 'n eiendom geheg word, en vorm 'n integrale deel van daardie ooreenkoms, maar indien so 'n openbaarmakingsvorm nie voltooi, onderteken of aangeheg is nie, moet die ooreenkoms geïnterpreteer word asof geen gebreke of tekortkominge van die eiendom aan die koper geopenbaar is nie.

(3) 'n Eiendomspraktisyn wat versuim om aan subartikel (1) te voldoen, kan deur 'n geaffekteerde verbruiker aanspreeklik gehou word.

Dit is van kritieke belang vir eiendomsbeginsels en hul PPRA-agente om korporatiewe verantwoordingsstrukture te vestig dat die voldoeningsertifikaat deur wettige middele verkry is. Vry van bevooroordeelde objektiwiteit en "kommissievergoeding" deur 'n noukeurige naspeurbare proses en dat die voldoeningsertifikaat ooreenstem met die toepaslike kontrakteur vir die betrokke installasie.

- o -

- Huiseienaarsverenigings, Regspersone, Besighede en Huiseienaars

Die Gebruiker/Verhuurder is te alle tye verantwoordelik vir die veilige werking van die elektriese installasieregulasie ingevolge Elektriese Installasieregulasie 2 en moet in besit wees van 'n geldige voldoeningsertifikaat ingevolge Elektriese Installasieregulasie 7(1). Dit moet verder gelees word met Artikel 9 van die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid soos hierbo uiteengesit.

Neem kennis dat daar in sommige gevalle 'n verskil kan wees tussen die Gebruiker/Verhuurder en/of eienaar, maar dat die Gebruiker/Verhuurder die wetlike aanspreeklikheid het ingevolge die wet.

Artikel 9 van die WGV bepaal dat werkgewers en selfstandige individue hul werk moet uitvoer om gesondheids- en veiligheidsrisiko's vir hulself en ander wat moontlik deur hul aktiwiteite geraak word, te verminder. Die definisie van "werkgewer" in die WGV is breed en kan verder strek as tradisionele werkscenario's.

Volgens EIR 2 is die Gebruiker/Verhuurder altyd verantwoordelik vir die veilige werking van die elektriese installasie en moet 'n geldige voldoeningsertifikaat besit (EIR 7(1)). Dit moet saam met Artikel 9 van die OHSA gelees word. Daar kan 'n onderskeid wees tussen die Gebruiker/Verhuurder en die eienaar, maar die Gebruiker/Verhuurder hou wetlike aanspreeklikheid.

Soos u kan sien, is die statutêre wette rakende elektriese installasies talryk en kan dit op enige en/of alle situasies toegepas word. 'n Korrekte interpretasie is egter nodig om sukses te verseker, daarom word u aangemoedig om nie te versuim om hulp van 'n regspraktisyn of die Goedgekeurde Inspeksie-owerheid te soek nie.

Benewens die statutêre aspekte is daar verder 'n magdom gemeenregtelike pligte en verpligtinge wat ook van toepassing kan wees in die hantering van u eis, bv. wanvoorstelling, nalatigheid en/of delik. Sien die saak van Dempsey v Ncube (48584/2017) 2022 ZAGPPHC 81 (7 Februarie 2022) 22 .

Verstaan ​​die regte van elektriese kontrakteurs

Gebruikers trek voordeel uit Artikel 22 van die OHSA, wat die verkoop van elektriese installasies verbied wat nie aan voorgeskrewe gesondheids- en veiligheidsstandaarde voldoen nie (Die Elektriese Installasieregulasies - OIV) definieer elektriese installasies as masjinerie/gesondheids- en veiligheidstoerusting). Die bewyslas rakende voldoening rus op die elektriese kontrakteur of geregistreerde persoon.

Rapportering van elektriese "defekte":

Moenie toelaat dat elektriese kontrakteurs self elektriese defekte inspekteer of daaroor rapporteer nie. Dit sal regsgevolge vir hulle hê (EIR 9). Soek altyd hulp van die Goedgekeurde Inspeksie-owerheid of die Provinsiale Hoofinspekteur om wetlike nakoming te verseker en om te verseker dat u eis slaag.

Vermy dit om self met die installasie te peuter, aangesien dit die amptelike assessering kan beïnvloed. Onthou dat u wetlik aanspreeklik is vir u elektriese installasie. As u 'n derde party toelaat om te peuter, sal dit enige moontlike verhaal wat u mag hê, ongeldig maak. Dit is belangrik om daarop te let dat enige elektriese fout as 'n voorval geklassifiseer word ingevolge Artikel 24 van die Wet op Beroepsgesondheid en -veiligheid 85 van 1993.

Kriminele oortredings met betrekking tot die Elektriese Installasie Regulasies Artikel 15 van die OIR

1) Nie geregistreer wees as 'n elektriese kontrakteur of geregistreerde persoon nie (EIR 6 & 11)

2) Versuim om sodanige registrasie te verskaf wanneer dit deur 'n gebruiker of goedgekeurde inspeksie-owerheid versoek word (EIR 6 & 11)

3) Nie die indiensneming van 'n geregistreerde persoon binne die elektriese kontrakteur se voltydse indiensneming as 'n elektriese kontrakteur nie (EIR 6)

4) Nie die installering en/of ontwerp van die elektriese installasie in ooreenstemming met gesondheids- en veiligheidsstandaarde (EIR 5) nie

5) Nie-nakoming van die SANS 10141-deel 1-standaarde wanneer elektriese installasiewerk uitgevoer word (EIR 9)

6) Nie-uitreiking van 'n sertifikaat van voldoening vir die elektriese installasie (EIR 9(4))

7) Nie verseker dat 'n sertifikaat van voldoening deur 'n geregistreerde persoon vir enige elektriese werk uitgereik is nie (EIR 9(4))

8) Uitreiking van 'n sertifikaat van voldoening wanneer daar defekte in die installasie is (EIR 9(3))

9) Indien 'n defek gevind is, het die geregistreerde persoon nie die krag na die betrokke stroombaan verwyder nie en/of verder versuim om dit aan die Hoofinspekteur te rapporteer (EIR 9(3))

10) Uitreiking van 'n voldoeningsertifikaat anders as 'n geregistreerde persoon, of deur 'n geregistreerde persoon wat nie bevoeg is vir die installasie nie (EIR 9(2))

11) Uitreiking van 'n voldoeningsertifikaat vir 'n installasie wat nie onder die algemene beheer van die geregistreerde persoon is nie (OIV 5, 7, gelees saam met OIV 9)

12) Die gebruik of die toelating van die aansluiting aan enige elektriese toevoer sonder 'n voldoeningsertifikaat (EIR 8(2)

13) Die uitvoering van elektriese inspeksies namens gebruikers (sonder om deur die hoofinspekteur, provinsiale direkteur of gebruiker gekontak te word vir 'n "spesifieke installasie" ) terwyl nie behoorlik geregistreer is as 'n Goedgekeurde Inspeksie-owerheid (EIR 4) nie.

Om in kontak te kom, voltooi hierdie vorm: https://bit.ly/SAPACClientForm

Suid-Afrika Huidige Tyd (SAPAC Tyd) - 24 Uur Formaat

Suid-Afrikaanse Professionele Persone en Kontrakteurs (SAPAC) Tyd

DMCA.com Beskermingsstatus
Agter na voor