What are you Worth as Professional Contractor

Verstaan ​​jou waarde as professionele kontrakteur

SAPAC Reporter

Wat is jy werd as professionele kontrakteur

Voorberei deur: SAPAC Verslaggewer
Artikelklassifikasie: Inligting
Beeld met vergunning van: SAPAC Professionals and Contractors

 

SAPAC Vertroue Maak Saak

Kontak SAPAC:
🌐 Besoek https://sapac.co.za/
📑 Voltooi vorm: Skakel (DRUK HIER) VIR SAPAC
[GOEIE INFORMASIE] SLUIT AAN! https://bit.ly/ActionSAPAC

Gebiede: Suider-Afrika , Noord-Kaap , Wes-Kaap, Kaapse Wynlande , Vrystaat , Gauteng , Noordwes Provinsie ,  Limpopo , Mpumalanga , Natal

Het jy geweet dat daar by SAPAC betroubare firmas is wat aan hierdie vereistes voldoen? Om in kontak te kom, voltooi die vorm hierbo. Verder af in die artikel is daar baie meer inligting vir jou.

Bedryfskoste Definisie: Formule, Tipes en Werklike Voorbeelde

VRYWARING

Voordat ons hierop ingaan, is dit belangrik om te verstaan ​​dat hierdie inligting nie finansiële of regsadvies uitmaak nie. Die inligting wat weergegee word, is bedoel vir die verskillende bedrywe om hul operasionele waarde en daaglikse bestuur van hul besighede te verstaan.

Gereedskap wat vir hierdie oefening gebruik kan word, is 'n Microsoft Excel-sigblad. Of die beste alternatief is om 'n afspraak met jou geoktrooieerde rekenmeester of boekhouer te maak. Sit saam met hulle en voer hierdie oefening uit.

Maak tyd vir jou besigheid en jy sal die vraag van wat jy werd is beter verstaan. Dit sal 'n unieke definisie van jouself en jou besigheidsbedrywighede uitbeeld. En dit kan jou help om aanpassings te maak waar nodig om jou besigheidsuitsette te maksimeer.

Die klem op hierdie inligting is nie om jou te ontmoedig of jou met inligting te oorweldig nie. Dit is egter om jou 'n riglyn te gee van wat jy kan doen om jou waarde beter te verstaan. Neem die tyd om hierdie inligting te lees en te ontleed. As jy hierdie artikel klaar het ( neem jou tyd ), is daar 'n paar wenke aan die einde wat jy kan oorweeg om faktore in jou besigheid te implementeer as jy dit nog nie gedoen het nie.

Om hierdie inligting te stoor, volg die aanwysings aan die einde van die artikel.

Vir 'n bondige artikel oor hierdie inligting DRUK HIER

Hoe kan jy die koste van die bedryf van jou besigheid skat en uitvind?

Bedryfsuitgawes omvat die deurlopende uitgawes wat nodig is vir die gereelde funksionering en bestuur van 'n besigheid.

Hierdie uitgawes behels beide die direkte koste van goedere verkoop : In hierdie geval verwys ons daarna as (KOGS)

(KOGS) - Koste van goedere verkoop, en addisionele bedryfskoste , algemeen bekend as verkoops-, d.w.s. algemene en administratiewe (SG&A) uitgawes.

V&A - Verkoop-, algemene en administratiewe uitgawes dek tipies items soos huur, betaalstaat, oorhoofse uitgawes, grondstowwe en onderhoudskoste.

NB: Dit is belangrik om daarop te let dat bedryfskoste nie nie-bedryfsuitgawes insluit wat verband hou met finansieringsaktiwiteite, soos rentebetalings, beleggings of versekering nie.

Bedryfskoste word van inkomste afgetrek om bedryfsinkomste te bepaal, en hulle word prominent op 'n maatskappy se inkomstestaat vertoon.

Wat is die belangrikste wegneemetes om te verstaan

Bedryfsuitgawes is die deurlopende uitgawes wat voortspruit uit die roetinebedrywighede van 'n maatskappy.

Voorbeelde is:

Materiaal: Koste van grondstowwe, komponente en voorrade wat direk in die vervaardiging van dienste gebruik word

Arbeid: Lone en salarisse van werknemers wat direk betrokke is by die diensoplossings wat u verskaf.

Oorhoofse koste: Huur, nutsdienste, waardevermindering en ander indirekte koste wat direk verband hou met gelewerde dienste.

Onthou wat (KOGS) Koste van goedere verkoop is, en bykomende bedryfskoste ,
Onthou wat (SG&A) Verkoop-, Algemene en Administratiewe uitgawes is

Let wel: Hierdie uitgawes vir materiaal, arbeid en oorhoofse koste bestaan ​​uit beide (KOGS) en addisionele bedryfskoste, dikwels gekategoriseer as verkoops-, algemene en administratiewe (SG&A) uitgawes. Dit is dus belangrik om te onderskei.

Afgesien van (KOGS) sluit tipiese bedryfskoste uitgawes soos huur, toerusting, voorraad, bemarking, betaalstaat, versekering en toewysings vir ontwikkeling in.

'n Analise van bedryfskoste kan uitgevoer word deur u maatskappy se inkomstestaat te ondersoek.

Verstaan ​​Bedryfskoste in u Kontrakteursbesigheid

Professionele Kontrakterende Besighede moet nie net hul bedryfskoste monitor nie, maar ook uitgawes wat verband hou met nie-operasionele aktiwiteite, soos rentebetalings op lenings. Hierdie koste word verskillend in 'n maatskappy se finansiële rekords aangeteken, wat geoktrooieerde rekenmeesters of boekhouers in staat stel om die verband tussen koste en inkomste-genererende aktiwiteite te onderskei en geleenthede vir die verbetering van operasionele doeltreffendheid te beoordeel. Dit is dus van kardinale belang om met die korrekte geoktrooieerde rekenmeester of boekhouer saam te werk.

Oor die algemeen streef alle kontrakteringsmaatskappye se bestuur daarna om hul winste te maksimeer. Winsgewendheid hang af van beide die inkomste wat gegenereer word en die uitgawes wat aangegaan word om bedrywighede te volhou, wat winsgroei deur verhoogde inkomste of verminderde bedryfskoste moontlik maak. Aangesien die vermindering van koste 'n meer eenvoudige benadering tot die bevordering van winste blyk te wees, prioritiseer bestuurders dikwels kostebesparende maatreëls.

Kostebesparende maatreëls - Let wel, dit is hoogs raadsaam dat u, as u inderdaad 'n professionele kontrakteur is, nie koste besnoei op regsaspekte nie, bv. Werkersvergoeding (FEM) of Bedingingsrade, of boekhoudienste.

Oormatige besnoeiing van bedryfskoste kan 'n maatskappy se produktiwiteit en gevolglik sy winsgewendheid verminder. Alhoewel die besnoeiing van enige spesifieke bedryfsuitgawe tipies korttermynwinste verhoog, kan dit ook die maatskappy se langtermynverdienste nadelig beïnvloed.

Byvoorbeeld, as 'n maatskappy sy advertensiebegroting verminder, kan dit 'n korttermyn winsverhoging ervaar as gevolg van verminderde uitgawes. Hierdie vermindering in advertensieuitgawes kan egter die maatskappy se vermoë om nuwe besigheid te lok, belemmer, wat moontlik tot verminderde toekomstige verdienste kan lei.

Hoe om bedryfskoste te bereken

Die volgende formule en stappe kan gebruik word om die bedryfskoste van 'n kontrakterende besigheid te bereken. U sal die nodige inligting vind in u maatskappy se inkomstestaat wat gebruik word om die finansiële prestasie vir die rekeningkundige tydperk te rapporteer. (U besigheid se finansiële jaar)

Onthou wat (KOGS) Koste van goedere verkoop is, en bykomende bedryfskoste ,
Onthou wat (SG&A) Verkoop-, Algemene en Administratiewe uitgawes is

Bedryfskoste = Koste van goedere verkoop + Bedryfsuitgawes

Om die totale bedryfskoste vir 'n tydperk te bepaal, gebruik u maatskappy se inkomstestaat:

1. Identifiseer die totale koste van goedere verkoop / dienste (KGS), ook bekend as die koste van verkope, vanaf die inkomstestaat. (KREDITEURE)

2. Vind die totale bedryfsuitgawes, gewoonlik verder af in die inkomstestaat gelys. (DEBIET)

3. Tel die totale bedryfsuitgawes en die KGO bymekaar om die totale bedryfskoste vir die gegewe tydperk te bereken.

Krediete sal betaalde fakture wees, waar debiete byvoorbeeld brandstof of ander diverse uitgawes sal aandui.

Tipes bedryfsuitgawes

Alhoewel bedryfskoste tipies kapitaaluitgawes uitsluit, omvat dit verskeie elemente van bedryfskoste, insluitend:

1. Rekeningkundige en regskoste
2. Bankkoste
3. Verkoop- en bemarkingsuitgawes
4. Reisuitgawes
5. Vermaaklikheidsuitgawes
6. Nie-gekapitaliseerde navorsings- en ontwikkelingskoste
7. Kantoorbenodigdhede-uitgawes
8. Huurkoste
9. Herstel- en onderhoudsuitgawes
10. Nutsdienstekoste
11. Salaris- en loonbetalings

Daarbenewens sluit bedryfskoste die koste van goedere verkoop (COGS) in, wat direk verband hou met die produksie van goedere en dienste. Enkele voorbeelde van COGS sluit in:

1. Direkte materiaalkoste
2. Direkte arbeidskoste
3. Huur vir produksiefasiliteite
4. Voordele en lone vir produksiepersoneel
5. Koste van toerustingherstelwerk
6. Nutsdienste-uitgawes en produksiefasiliteitsbelasting

Jou kontrakteringsbesigheid se bedryfskoste bestaan ​​uit twee hoofkomponente: vaste koste en veranderlike koste, elk met verskillende eienskappe.

Wat is vaste koste in u kontrakteringsmaatskappy?

'n Vaste koste bly konstant ongeag skommelinge in verkoopsvolume of produktiwiteitsvlakke en moet betaal word ongeag 'n maatskappy se prestasie. Byvoorbeeld, 'n vervaardigingsfirma is verplig om huur te betaal vir sy fabrieksperseel ongeag sy produksie-uitset of inkomste. Alhoewel dit die opsie mag hê om te verklein en huurkoste te verminder, kan dit nie hierdie vaste uitgawe heeltemal uitskakel nie, wat dit onveranderlik maak. Vaste koste sluit tipies oorhoofse uitgawes, versekeringspremies, sekuriteitskoste en toerustinguitgawes in.

Vaste koste speel 'n sentrale rol in die bereiking van skaalvoordele. Wanneer 'n aansienlike gedeelte van jou maatskappy se uitgawes vas is, kan die firma hoër winste per eenheid genereer namate produksievolumes toeneem. Onder hierdie raamwerk word vaste koste oor 'n groter aantal eenhede versprei, wat produksiedoeltreffendheid verbeter deur die gemiddelde koste per eenheid te verminder. Skaalvoordele stel groter maatskappye in staat om goedere teen laer pryse aan te bied in vergelyking met hul kleiner eweknieë.

Die beginsel van skaalvoordele is egter onderhewig aan beperkings. Vaste koste styg gewoonlik namate sekere produksiedrempels bereik word. Byvoorbeeld, 'n vervaardigingsmaatskappy wat sy produksietempo verhoog, kan uiteindelik 'n uitbreiding van sy fabrieksruimte noodsaak om die verhoogde produksie te akkommodeer.

Verstaan ​​veranderlike koste.

Veranderlike koste, soos die term aandui, bestaan ​​uit uitgawes wat in direkte verhouding tot produksievlakke wissel. Anders as vaste koste, styg veranderlike koste met verhoogde produksie en daal met afnemende produksie. Voorbeelde van veranderlike koste sluit in grondstofuitgawes en elektrisiteitskoste.

Byvoorbeeld , 'n kitskosrestaurantketting wat spesialiseer in die verkoop van skyfies, moet sy aankoopbestellings vir aartappels van verskaffers verhoog om skyfverkope te verhoog.

In sommige gevalle kan maatskappye volumekortings of "prysverlagings" verkry wanneer hulle voorrade in grootmaat verkry. In sulke ooreenkomste kan die verkoper instem om die koste per eenheid effens te verminder in ruil vir die koper se verbintenis tot gereelde grootmaat-aankope. Gevolglik kan hierdie reëling die direkte korrelasie tussen produksieskommelings en variasies in bedryfskoste verswak.

Byvoorbeeld, die kitskosmaatskappy kan aartappels teen R0.50 per kilogram verkry vir bestellings onder 200 kilogram. Die aartappelverskaffer kan egter 'n verlaagde tarief van R0.45 per kilogram toestaan ​​vir grootmaatbestellings wat wissel van 200 tot 500 kilogram. Terwyl volumekortings die korrelasie tussen produksievlakke en veranderlike koste marginaal kan beïnvloed, bly die onderliggende tendens tipies onveranderd.

Dieselfde beginsel kan deur hardewareverskaffers toegepas word. Byvoorbeeld, iemand kan hardeware goedkoper kry aangesien hulle in grootmaat koop en meer besigheid doen as 'n ander kontrakteringsmaatskappy.

Gewoonlik word maatskappye wat gekenmerk word deur 'n beduidende proporsie veranderlike koste in vergelyking met vaste koste as minder wisselvallig beskou. Dit is omdat hul winste meer direk afhang van die prestasie van hul verkope. Net so is die beoordeling van die winsgewendheid en risiko van sulke maatskappye oor die algemeen meer eenvoudig.

Verstaan ​​Semi-Veranderlike Koste

Afgesien van vaste en veranderlike koste, kan u kontrakterende besigheid se bedryfsuitgawes ook semi-veranderlike koste insluit, soms na verwys as "semi-vaste" koste. Hierdie koste behels 'n mengsel van vaste en veranderlike elemente, wat 'n middelgrond tussen vaste en veranderlike koste inneem. Semi-veranderlike koste fluktueer gedeeltelik met veranderinge in "produksie" -vlakke, soortgelyk aan veranderlike koste, maar bly voortduur selfs wanneer produksie nul is, soos vaste koste. Hierdie eienskap onderskei hoofsaaklik semi-veranderlike koste van vaste en veranderlike koste.

Oortydarbeid dien as 'n goeie voorbeeld van semi-veranderlike koste. Standaardlone vir werknemers word tipies as vaste koste gekategoriseer, aangesien bestuur die werksmaggrootte en betaalde ure kan aanpas, maar 'n sekere werksmag noodsaaklik is vir maatskappybedrywighede. Aan die ander kant word oortydbetalings dikwels as veranderlike koste beskou omdat die aantal oortydure korreleer met produksieskommelings. Wanneer lone egter beide vaste en veranderlike komponente insluit as gevolg van produktiwiteitsgedrewe oortydtoestande, word die uitgawe as 'n semi-veranderlike koste beskou.

Onderskeid tussen V&A en Bedryfskoste

Onthou wat (KOGS) Koste van goedere verkoop is, en bykomende bedryfskoste ,
Onthou wat (SG&A) Verkoop-, Algemene en Administratiewe uitgawes is

Verkoop-, algemene en administratiewe uitgawes (V&A) word op die inkomstestaat uiteengesit as die samevoeging van beide direkte en indirekte verkoopsuitgawes, tesame met alle algemene en administratiewe uitgawes van 'n maatskappy. Dit omvat alle uitgawes wat nie direk verband hou met die produksie van goedere of die verskaffing van dienste nie – wat hoofsaaklik die koste verbonde aan die verkoop en verspreiding van produkte of dienste dek, tesame met dié wat aangegaan word in die bestuur van die maatskappy self.

V&A omvat byna alle uitgawes wat nie in die koste van goedere verkoop (KGO) verreken word nie. Aan die ander kant omvat bedryfskoste KGO saam met alle bedryfsuitgawes, wat V&A insluit.

Uitdagings wat verband hou met bedryfskoste

Soortgelyk aan enige finansiële maatstaf, is dit noodsaaklik om bedryfskoste oor verskeie verslagtydperke te analiseer om enige heersende tendense te onderskei. Soms kan maatskappye koste vir 'n spesifieke kwartaal verminder, wat lei tot 'n tydelike toename in verdienste. Maatskappy-eienaars moet hierdie uitgawes waaksaam dophou om vas te stel of hulle oor tyd konsekwent styg of daal, en appels met appels vergelyk, en hierdie bevindinge met inkomste- en winsprestasie kan jou 'n aanduiding gee.

Verstaan ​​die Formule vir Totale Koste

Die totale kosteformule voeg 'n maatskappy se vaste en veranderlike uitgawes saam om die totale koste van die produksie van 'n spesifieke hoeveelheid goedere of dienste te bepaal. Om die totale koste te bereken, tel die gemiddelde vaste koste per eenheid by die gemiddelde veranderlike koste per eenheid, en vermenigvuldig dan hierdie som met die totale aantal eenhede.

Die belangrikheid van die totale kosteformule lê in die nut daarvan vir bestuur in die beoordeling van die winsgewendheid van hul bedrywighede. Dit stel bestuurders in staat om te identifiseer watter vaste of veranderlike koste moontlik geminimaliseer kan word om winsmarges te verbeter. Boonop help die formule om optimale pryspunte vir produkte vas te stel en vergemaklik vergelykings van die winsgewendheid tussen verskillende produklyne.

Impak van bedryfskoste op wins

Verhoogde of stygende bedryfskoste kan 'n maatskappy se netto wins verminder. Om hierdie effek te verminder, poog die bestuur om bedryfskoste te stabiliseer of te verlaag terwyl verseker word dat die produksie of dienste in lyn is met verbruikersvraag in lyn met verwagte bedryfsstandaarde. Indien bedryfskoste buitensporig styg, kan die bestuur oorweeg om produk- of dienspryse te verhoog om winsgewendheid te handhaaf. Hierdie strategie hou egter die risiko in om kliënte te verloor aan mededingers wat soortgelyke goedere teen meer mededingende pryse aanbied. Dit is dus noodsaaklik om jou mark te verstaan ​​en 'n oplossing te vind om jou bo die kompetisie te verhef. Daar is sekere maniere om dit te doen.

Onderskeid tussen bedryfskoste en opstartkoste

Bedryfskoste omvat die uitgawes wat 'n besigheid gereeld aangaan tydens sy daaglikse bedrywighede. Omgekeerd verwys opstartkoste na die uitgawes wat 'n nuwe besigheid moet dra as deel van die proses om sy bedrywighede te loods. Selfs voordat 'n besigheid sy aktiwiteite begin of 'n nuwe produk of diens op die mark bekendstel, gaan dit aanvanklike uitgawes aan om homself te vestig.

Hierdie kostes kan byvoorbeeld uitgawes aan navorsing en ontwikkeling, die verkryging van toerusting, die huur van kantoorruimte en die betaling van werknemersalarisse insluit. Tipies finansier opstartondernemings hierdie uitgawes deur middel van sakelenings of beleggings van private ondersteuners. Dit staan ​​in teenstelling met bedryfskostes, wat befonds word deur inkomste wat uit verkope gegenereer word.

Die groot vraag, wat jy werd is, is 'n haalbare vraag wat elke kontrakteringsfirma behoort te vra. Identifiseer tekorte en pas dienooreenkomstig aan om voorsiening te maak vir markskommelings.

So, wat is jy werd en is jou uurlikse tarief geregverdig?

Alles in ag genome, as jy vasgestel het wat jy werd is en jy jou uurlikse tarief geregverdig het, kan jy nou vasstel wat jou onderskei binne jou spesifieke dissipline.

'n Belangrike faktor om te onthou, aangesien jy 'n professionele kontrakteur is, is egter om die toekoms te visualiseer . En om spesifieke vrae te vra rakende jou gesin se welstand en jou besigheid.


a) Wat sal gebeur as ek nie meer hier is vir my familie nie.
b) Wat gebeur met die besigheid, sal hierdie besigheid sonder my kan funksioneer?
c) Sal daar na my gesin omgesien word?
d) Wat gebeur met my besigheidsskuld?
e) Wat gebeur met my persoonlike skuld?
f) Wat gebeur met my kinders?

Om hierdie vrae te beantwoord, is u meer as welkom om 'n belangstellingsuitdrukking in te dien om by SAPAC - Professionals and Contractors Collective - aan te sluit. En om meer uit te vind deur op hierdie skakel te klik (DRUK HIER)

10 Wenke om te oorweeg om te implementeer as jy dit nog nie gereed gedoen het nie

1) Maak seker dat jou bank jou maandelikse bankstate aan jou stuur. Druk dit af en dien dit dienooreenkomstig in. Dit sal jou krediete en debiete wys.
2) Gebruik altyd waar moontlik u besigheidsrekeningkaart vir aankope, hou die PIN veilig en hou u bankier op spoedkieslys. Dit is raadsaam om u kaartaanmeldingsfunksie by u bank te deaktiveer. (sekuriteit is van die allergrootste belang)

3) Maak seker dat alle fakture unieke dopnommers het, en versoek kliënte op u fakture om betalings te maak deur u unieke dopnommer op die bewys van betaling te gebruik. (pop)
4) Druk fakture en plaas betaalde fakture met bewys van betaling.
5) Gebruik 'n eksterne hardeskyf en skep maandelikse lêers vir die hele jaar. Stoor jou fakture en bewys van betalings onder die ooreenstemmende maande.
6) Skep 'n lêer vir ontvangde bankstate en stoor dit ook dienooreenkomstig per maand.
7) Wanneer u bankstate of inkomstebelastingsertifikate van u besigheid aan u geoktrooieerde rekenmeester of boekhouer stuur, maak seker dat u 'n rekord van die e-posse as rugsteun hou.
8) Neem kliëntdata in 'n Excel-sigblad vas, insluitend die tipe werk wat jy vir hulle uitgevoer het. Indien daar enige sertifisering is wat jy uitgereik het. Skandeer en stoor dit onder hul kliëntlêer.
9) Gebruik 'n Gmail-rekening om regsdokumentasie in Google Drive te rugsteun.
10) Doen 'n jaarlikse rugsteun van jou hardeskyf. En bêre die hardeskyf in 'n kluis wat vry is van magnetiese steuring. Let wel: Magnetiese tegnologie vee data van eksterne hardeskywe uit.

Wat kan ek doen om hierdie inligting te stoor?

Jy kan hierdie inligting weer deel of jy kan 'n kortpad na jou rekenaar of selfoon maak op die volgende manier. Aangesien hierdie voortdurend opgedateer word.

Hier is hoe om 'n SAPAC-kortpad by 'n Android-foon se tuisskerm te voeg:
  1. Maak 'n blaaier oop, soos Chrome
  2. Gaan na https://sapac.co.za
  3. Tik die drie kolletjies in die regter boonste hoek
  4. Kies Voeg by tuisskerm
  5. Voer die naam SAPAC vir die kortpad in
  6. Tik Voeg by 
Die kortpad sal op die tuisskerm verskyn .
Om 'n kortpad vanaf 'n webwerf in Chrome te skep:
  1. Maak Chrome oop
  2. Gaan na https://sapac.co.za
  3. Klik Meer regs bo
  4. Kies Stoor en Deel
  5. Kies Skep Kortpad
  6. Voer die naam vir die kortpad in - SAPAC
  7. Merk die blokkie Maak oop as venster as jy wil hê dat die bladsy in 'n aparte venster oopgemaak moet word
  8. Klik Skep 

SAPAC Professionals and Contractors is nasionaal in alle Suid-Afrikaanse provinsies.

Verdere Leeswerk :

- Google, SAPAC.co.za Vertroue Maak Saak

SLUIT AAN BY SAPAC

SAPAC Terayne Elektries

Agter na voor